Jump to content

Recommended Posts

Posted

Did the tyre and tekkie this morning from Paternoster out to St Helanabaai hills then down into Stompneusbaai then via the coast back to Paternoster. Nice ride just lots of sand on the coastal road. 20070825_072455_tyre_en_tekkie_.jpg 

Posted

Firstly, I have to apologise for doing a Marius...  Yes, I did the short route to try and win, but I was beaten by a strong guy who was 'loostening up' for Sunday's SA Juniors.  Managed to hang on to his wheel until halfway nin the 30k, but the had to trek through the sand on my own. 

Rode at an avg speed of 24.9km/h if that gives you any idea of the flatness!! Also hit a new max HR at 196 and averaged 181!!!  My legs were jelly

Lots of flowers?  Not really that early in the morning and only yellow daisies at the moment.  Still a stunning route.  Very flat and sandy at the end (well, the 30k I did).  Hagar dit the tougher long one, but I don't know if it had more climbing.  How did it go Hagar?

I am still sitting looking at the beach in Paternoster, nursing a light hangover.  Life is great!

Hagar, pedalling to the start:

20070826_104835_tthagar.JPG

The 50km guys are off:

20070826_104924_TTfinish.jpg

and the finish line on the beach:

20070826_105004_TTstart.jpg
Willehond2007-08-26 10:51:13
Posted

hey willehond nice to see you again in our neck of the woods doing a marius LOLLOLLOL nee wat rustig gery die route was nie te hectic nie net daai laaste 10 km se sand het my gecrack hell man ek haat om my bike te stoot dis mos gemaak om te ry jy het maar net van die 9km merk to die 23km op die profile gemis real offroad stuff lekka fun ek vertel jou Big%20smileBig%20smile20070826_114532_Trail_-_st_hele.jpg

Posted
hey willehond nice to see you again in our neck of the woods doing a marius LOLLOLLOL nee wat rustig gery die route was nie te hectic nie net daai laaste 10 km se sand het my gecrack hell man ek haat om my bike te stoot dis mos gemaak om te ry jy het maar net van die 9km merk to die 23km op die profile gemis real offroad stuff lekka fun ek vertel jou Big%20smileBig%20smile20070826_114532_Trail_-_st_hele.jpg

Hagar,

Great om jou ook weer te sien.  Gelukkig was daar nie te veel ouens voor my wat die sand opgeneuk het nie, so ek het maar probeer regop bly, maar my heart rate het geklim! Sand sucksDead

Na die tyd het die Rotary ouens van ons eerste drie 'n foto geneem vir die Weskus koerant, so hou 'n ogie oop vir my asseblief.  Sal graag wou weet of ek gepublish is!!!

Check bietjie my HR file en hoe hoog in die rooi ek is.  Daai outjie wat gewen het het my gedruk!  Nou weet ek waar om hartklop te hou vir die Audi Time Trial.

20070826_134433_tyreandtekkiepo.jpg
Willehond2007-08-26 13:50:12
Posted

Hagar daar is so baie lekker MTB roetes in daardie area om te ry julle ouens is lekker luckey. Ons was twee weke trug vir n lang naweek in Hondeklipbaai en omgewing en daar is so baie nice plekke om te ry. Ek dink ek gaan vogende keer met my MTB die blomme kyk en nie met n voertuig ry nie. Ek wonder of n mens nie n blomme toer kan reel  nie wat mens met fietse ry, amper iets soos die "Epick" maar dis sommer n blomme toer gekombieneer.

Posted

Ja dit is nogal mooi die tyd van die jaar hier by ons. Ek so se n trip daar deur Clanwilliem tot in Niewoudville sou perfek wees. Die tradouw, pas wuppertal, en daai area is nou op sy mooiste. Ons ry ook in die Weskus park baie en daar op potberg is die blomme net so mooi . Ek sing nou elke dag daai lietjie  " wie het al daai blomme geplant,daai blomme in Namaqualand "LOLLOL my vrou se ek is mal Wink