Hubber awards 2007

Mudsimus

• Replies 148
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

That was fun. We had like 3 days of peace and quite untill they all decided to pic up their toys and climb back into the cot.

Hey.....it's a nice cot.....EmbarrassedBig%20smile

cot of kots....... mmmmmm?????!!!!!!!!!! Vra jou skoolgeld terug want jy kan nou nog nie spel nie!!!!!!!!

in?famous, skandelik, verfoeilik; berug; eerloos.
infamy

Ek is geskok in my medemens en diegene wat gedink het dit is 'n goeie titel vir my.

Ek wil dit kategories stel dat ek geensins belangstel in enige titel van enige aard nie. Is is soos ek is ........... WYSIWYG..... wie onthou die' ou Lotus 123 file???????

Gee maar die titels vir outjies soos MWNN of Modder of Marius of een van die outjies wat nog leer om soos 'n man te piepie!!!!!!!!!!!
Big H2007-12-05 22:37:09

That was fun. We had like 3 days of peace and quite untill they all decided to pic up their toys and climb back into the cot.

Hey.....it's a nice cot.....EmbarrassedBig%20smile

cot of kots....... mmmmmm?????!!!!!!!!!! Vra jou skoolgeld terug want jy kan nou nog nie spel nie!!!!!!!!

Oom....ek mag dalk nie skool toe gegaan het nie maar ten minste weet ek nog hoe my onderste deel van my lyf lyk.....weet oom ooit of hy kort of langk....toemaar....los dit...

Dis "cot".  Net soos oom hom geskryf het........of quote ek nou 'n onopgevoede persooon wat nie kan spel nie??

No offence Spidy ek vra maar net 'n onskuldige ou vragie om seker te maak wat jy bedoel en ons (die res) raaksien!!!!!!! Teee heeeee !!!!!!!!