Rugby...

'Dale

Guest Latent Blue

Dink jy regtig die barbare op die Wielnaaf het TV's, wat nog van lisensies!!!!!

hehe

• Replies 7.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoop HM sien nou dat Nik Naks nie vir Willie uit die starting 15 kan hou nie. Gee die bal eerder vir manne wat kan sidestep. 'n Forward ken nie van rigting verander nie. Hulle moet so effens hulle taktiek afwissel. Op stadiums was daar 3 Skotte wat vir Willem gewag het.

Edited by Moridin

It was a solid performance by the Boks to beat the Scots however there is still a lot of work that needs to be done if we want to beat the All Blacks.

Players that stood out for me were Willie, Dwayne and Louw was also all over the park.

Bakkies didn't have a bad return

Jaques Fourie is still a bit to quiet but hoping he steps it up soon.

Now lets hope we can end the tour off with a win against France

Dink jy regtig die barbare op die Wielnaaf het TV's, wat nog van lisensies!!!!!

Ons het rugby gekyk met ons vriende en het nie nodig gehad om geselskap te soek gedurende die game nie.

It was a solid performance by the Boks to beat the Scots however there is still a lot of work that needs to be done if we want to beat the All Blacks.

Players that stood out for me were Willie, Dwayne and Louw was also all over the park.

Bakkies didn't have a bad return

Jaques Fourie is still a bit to quiet but hoping he steps it up soon.

Now lets hope we can end the tour off with a win against France

I would add Willem Alberts and JP Pietersen to that list

Ons het rugby gekyk met ons vriende en het nie nodig gehad om geselskap te soek gedurende die game nie.

Hallo Steve, is jou babelaas oor?

Hallo Steve, is jou babelaas oor?

Hi Oom Paul. Goeie wyn gee nie babelas nie. Die komentaar op Supersport was baie beter as die hub se one-liners. Verder is dit lekkerder om stront te soek as daar van die oposisie span se ondersteunners ook op die hub is.

Die blerrie TMO moet brille kry. Gerob van 2 tries. Ek dag die reel is dat jy moet afwaartse druk op die bal toepas. Daai Fransman het die bal geraak maar met sywaartse rigting. En Morne se aanslaan was geen aanslaan. Lyk my hy kan ook nie die lyne op die veld volg nie.