Jump to content

Recommended Posts

Posted

Yeeeeeha!!! We (me and Marius) received ours in the post yesterday!!!Thumbs%20UpThumbs%20Up Can u believe it?? Any other lucky ones???

His gonna enter us into the league this morning, so everything is sorted. Yaay!!ClapClapClapTongueTongueTongue
Posted
Soos ek verstaan is jou 2007 licence nog geldig tot einde Jan 2008.

d.w.s jy kan league gaan inskryf met jou 2007 lisensie.

Ja, dis hoe ek dit ook verstaan het.
Posted

Jip, jy kan gaan inskryf vir di league sonder jou nuwe liksens. Eks net so dankbaar ons het hulle en daar is geen drama ni... Hulle is gaggie GEEL!!!!

Posted
Geldig tot einde Jan? Ma gaan die omies by die tafels dit aanvaar?

Ek het paar dae na julle by Ppa ingeskryf

Dit sal ek nou nie weet ni, maar hopelik is jou nuwe liksens voor daai tyd hier!!!Tongue
Posted

Last time I entered something online, it told me that my 2007 CSA licence was valid until end March 2008. No idea if this is true or not!

Posted
Last time I entered something online' date=' it told me that my 2007 CSA licence was valid until end March 2008. No idea if this is true or not![/quote']

Nope, not true. Think its only valid till end Jan, but its on the license!
Posted
Die liksens moet volgens UCI elke jaar 'n spesifieke kleur wees. Vanjaar is die jaar van die gifappeltjies.

Gaggie GEEL.....DeadDeadDead