Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ek moet die crank op my bergfiets vervang, wou die nuwe Deore crank met outboard BB opsit, net om by my LBS te hoor dat die plaaslike verskaffer eers in MAART vir my die crank kan gee.

Die verskaffer is mos Cool Heat? Hoe kan hulle nie hulle bestelling vooruitskattings goed genoeg doen om in die plaaslike vraag te voldoen nie? Of is daar bo hulle 'n probleem wat nou net verdert af syfer na ons as verbruiker?

Intussen sit ek met die opsies van oor die internet koop, of net weer terug gaan raceface toe.

Is daar nie iemand van Cool Heat op die Hub wat my kan vertel wat aangaan nie, want ek wil bitter graag daai crank he, of net 'n antwoord oor hoekom ek moet wag.
Posted

Seker maar omdat niemand Deore cranks soek nie. Almal settle vir ten minste LX maar XT is die gewildste. Koop aanlyn. Jy sal dit volgende week kry en baie goedkoper.

Posted

Die hartseer ding is dat ek nie die LX kan bekostig nie, maar aanlyn is dit soveel goedkoper dat dit amper dieselfde uitwerk. Dit lyk al hoe meer aanloklik.

Posted

muddy, wat soek jy.

Ek het 'n tweedehandse krankset by huis met BB. RaceFace XC Evolve ek dink.

iIn die volgende twee weke gaan ek ook 'n KCNC Bearbone set het met 'n BB wat op 27Dec 07 nuut gekoop is.

Kyk op CWC na die KCNC set, ek het so een .Die arm lengte is 170mm van die KCNCpopeye2008-01-22 04:30:06

Posted

Eish, hier kom dit.  Cool Heat se ouens gaan jou opvreet, hul is baie "beskermend" teenoor hul produkte en voorraad vlakke, ens.

Posted

Ek het nou die Raceface Ride crank op,  maar die BB en ringe is gaar. Al die derde BB wat ek moet vervang, nie te amped oor Raceface se bearings nie, en dis 'n Evolve BB wat ek nou moet vervang. Die Ring en BB gaan my amper dieselfde as die Deore crank met BB kos, en shimano se ringe is baie goedkoper om later weer te vervang. Ek sal bietjie gaan kyk na KCNC crank.

Posted

Muddy d, call me at the office tommorow morning and i will check what stocks we can assist you with. My Afrikans is nie so goed nie want ek was lanke gelede in die SADF.Please in future contact us directly for info regarding any issues relating to Shimano,we are here to assist you as best as possible.

or my direct office number is 011 6082003 Ext 101

Posted

or my direct office number is <?:NAMESPACE PREFIX = SKYPE />011 6082003 Ext 101

[/quote']

Not only is his Afrikaans bad............. he is dyslexic as well..... stehen???????
Posted

I once spelled my name incorrectly during a course Baruch gave. His reply was that you only do this when you are severely stressed...... are you stressed?????

Posted

Muddy d' date=' call me at the office tommorow morning and i will check what stocks we can assist you with. My Afrikans is nie so goed nie want ek was lanke gelede in die SADF.Please in future contact us directly for info regarding any issues relating to Shimano,we are here to assist you as best as possible.

or my direct office number is 011 6082003 Ext 101

[/quote']

I have dealt with Jade and he is very helpful. It is always better to call the supplier direct to enquire about stock.LBS staff seldom ask the right questions.

Posted

BIg H, Reading some posts on the Hub does stress me out, living in Jhb with the situation of power outages and traffic chaos does stress me out.

However i do manage my stress by riding my Jamis Mtb and my road bike is a Carbon Monoc.

But after all said yes i am stressed.

rgds sm