Jump to content

Recommended Posts

Posted

hey, sukkel julle?.

Die ou wil weet of hy ge "RE SEEDED" kan word.

soos ek dit lees is hy reeds geseed, maar hy soek 'n beter seeding.

Enigste hulp ek kan aanbied, Bel Tannie Pat by die cycletour office.

* good luck, want sy's vol k@k *

Posted

you go to registration with a print out of your championchip, winningtime and cycling licence.  YOu thereby prove you can go faster than your seeding group.  Pay the nice lady another few rands and get a new number.  (Do it on the first night as they keep a very limited number of licences spare for such eventualities)

Posted

hey' date=' sukkel julle?.

* good luck, want sy's vol k@k *[/quote']

nee pops die tannie klink net kwaai sy is baie cool baie helpfull het vir ek en bobbie ook gehelp . jy moet haar net leer ken .Big%20smile

Posted
gaan ry lisensie dan kan jy vroeg weg spring' date=' hulle verander nie sommer na die tyd iets nie

[/quote']

Jy kan nie sommer net liksens gaan ry in hierdie een nie.  Net die ouens met die top seedings word invite om daar te ry (en net vir Vets, Sub-vets en Women).  SO jy kan nie hiedie een short cutt nie!
Posted
hey' date=' sukkel julle?.

* good luck, want sy's vol k@k *[/quote']
nee pops die tannie klink net kwaai sy is baie cool baie helpfull het vir ek en bobbie ook gehelp . jy moet haar net leer ken .Big%20smile

Nope, that tannie can be vol k@k as popeye says.  The Yak qualifies to ride VA, but because he is just 40 they put him in VB.  She refused point blank to let him ride VA, even though he is OLDER than the required age, but told him he is allowed to 'fall back' to A or any other group except VA!!!

Nuts I tell you!