fanievb Posted February 27, 2019 Author Posted February 27, 2019 a little something from Lassen Sports Wear to brighten up the day.pretty pics to follow later
fanievb Posted February 28, 2019 Author Posted February 28, 2019 my Trans Xhariep training program officially ended today. Starting on 1 Dec 2018, I've cycled a total distance of 2556km with my cumulative training time amounting to 145 hours I've climbed a total of 28434m (three times up Everest) and burned 69 598kj (159 Castle Lite's ) there's still time to donate, head over to Ride For A Purpose for details (while you're there, give us a like and share)
fanievb Posted March 1, 2019 Author Posted March 1, 2019 Shirts kindly sponsored by Garden Court East London Sent from my ANE-LX2 using Tapatalk
Slowbee Posted March 7, 2019 Posted March 7, 2019 Fanie, just paid R1000 over to the account listed. Hope it all goes well. In my sleep deprived state, I used sponsor/donation as a reference. If you want me to mail pop, drop me a pm.
fanievb Posted March 7, 2019 Author Posted March 7, 2019 Fanie, just paid R1000 over to the account listed. Hope it all goes well. In my sleep deprived state, I used sponsor/donation as a reference. If you want me to mail pop, drop me a pm. thanks oh slow one. we'll pick it up. btw, my "report" is up https://community.bikehub.co.za/topic/93073-where-has-your-bike-taken-you-today/?p=3468731
hboli4 Posted March 7, 2019 Posted March 7, 2019 Fanie kon jy agterkom dat jy dalk 'n virus of iets onderlede gehad het, iets snaaks/anders gedrink of geeet het by die waterpunt of was dit maar 'n kombinasie van alles saam met die wind en hitte? Ek is redelik gewoond om in die hitte te ry maar as die water te warm in my bottels raak is my maag ook nie 100% nie.
fanievb Posted March 7, 2019 Author Posted March 7, 2019 Fanie kon jy agterkom dat jy dalk 'n virus of iets onderlede gehad het, iets snaaks/anders gedrink of geeet het by die waterpunt of was dit maar 'n kombinasie van alles saam met die wind en hitte? Ek is redelik gewoond om in die hitte te ry maar as die water te warm in my bottels raak is my maag ook nie 100% nie. ek het geen idee wat fout gegaan het nie, al wat dit kan wees 'n heatstroke, want na ek begin afkoel het, het ek stadig begin beter voel. My drink en eet gewoontes het niks verander nie, ek glo ook nie dit was 'n virus nie, want ek was baie beter die volgende oggend. Ek is gewoond aan wind, die hitte is 'n ander saak. Alhoewel ek in Bfn grootgeword het, is ek glad nie meer gewoond aan daai droe hitte nie.
Jakkals. Posted March 7, 2019 Posted March 7, 2019 ek het geen idee wat fout gegaan het nie, al wat dit kan wees 'n heatstroke, want na ek begin afkoel het, het ek stadig begin beter voel. My drink en eet gewoontes het niks verander nie, ek glo ook nie dit was 'n virus nie, want ek was baie beter die volgende oggend. Ek is gewoond aan wind, die hitte is 'n ander saak. Alhoewel ek in Bfn grootgeword het, is ek glad nie meer gewoond aan daai droe hitte nie. Grootgeword sê jy? Dink jyt nog vêr om te gaan
hboli4 Posted March 7, 2019 Posted March 7, 2019 ek het geen idee wat fout gegaan het nie, al wat dit kan wees 'n heatstroke, want na ek begin afkoel het, het ek stadig begin beter voel. My drink en eet gewoontes het niks verander nie, ek glo ook nie dit was 'n virus nie, want ek was baie beter die volgende oggend. Ek is gewoond aan wind, die hitte is 'n ander saak. Alhoewel ek in Bfn grootgeword het, is ek glad nie meer gewoond aan daai droe hitte nie. One of the worst feelings - not knowing exactly why something happened...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.