Jump to content

Recommended Posts

• Replies 330
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Seems like me doing this ride is going to be a mistake.Maybe I should withdraw from this ride.
Dead Dito Dead I can't even walk properly after a power session Tuesday.

Went for a flat route option this week and think will do the same tomorrow, and if my legs still feel like cr@p I won't be able to do the 27kph avg 4passesOuch !!!!

(Unless couple of you want to do some weight training on the passes)Embarrassed LOL lol....No,kidding...I will let you know BMCfan.

Posted

Ek gaan ook moet cancel op more.....

GRAPPIE!!! Nee wat, so maklik raak julle nie van my ontslae nie!  Ek het selfs vir MammaBear nee gese om die ride te doen!!

Posted
Ek gaan ook moet cancel op more.....

GRAPPIE!!! Nee wat' date=' so maklik raak julle nie van my ontslae nie!  Ek het selfs vir MammaBear nee gese om die ride te doen!!
[/quote']

Dit lieg jy!!!!!!!!!!!!!LOL

Het jy gesien... die roete is nou 160KM!!!!!!!!!!!!
Posted
Seems like me doing this ride is going to be a mistake.Maybe I should withdraw from this ride.
Dead Dito Dead I can't even walk properly after a power session Tuesday.

Went for a flat route option this week and think will do the same tomorrow' date=' and if my legs still feel like cr@p I won't be able to do the 27kph avg 4passesOuch !!!!
(Unless couple of you want to do some weight training on the passes)Embarrassed LOL lol....No,kidding...I will let you know BMCfan.
[/quote']

Nou gaan Johan ook seker nie meer saam nieWink

en ons gaan nie regtig 27 ave. nie, wel ek hoop nie so nie, want dan gaan ek dit nie maak nie

maar sure, pas jouself op!!
Posted

Ok row call!

First post will be updated - please check and let me know if some info is incorrect

BMC Fan2008-07-11 00:50:00
Posted

(a)  Tromps, ek lieg nie!  sy sou vandag teruggegaan het, maar die skool het verspoel, so dit moet eers herstel word, so sy bly nou hier vir 'n onbepaalde tyd....    en nee ouens, sy is nie op skool nie, sy is 'n onderwyseres!!  LOL

(b)  Eentyd, ek is bly jy gaan ons nie terughou nie!  Tongue

Posted
(a)  Tromps' date=' ek lieg nie!  sy sou vandag teruggegaan het, maar die skool het verspoel, so dit moet eers herstel word, so sy bly nou hier vir 'n onbepaalde tyd....    en nee ouens, sy is nie op skool nie, sy is 'n onderwyseres!!  LOL

(b)  Eentyd, ek is bly jy gaan ons nie terughou nie!  Tongue
[/quote']

Terughou?? AngryAngry
Posted

Vir die panzies(dis nou ek ingesluit!):

As julle op die hoek van die N1/Okavango wag, kan julle 'n lift kry more oggend 6:30. Ek ry met die kar vandaar tot by die M&B in Skelmbos!

Kan ons bespreek dat ons almal mekaar so teen 8:00 by die robot voor die Lord Charles kry???????