Commute into Cape Town CBD

Brakkies Sport Fotos

I was wondering of some of you is commuting into the Cape Town CBD with the bike in the mornings and out in the afternoon

I?m starting in B?Fell and have the following route in mind:

Will go over the Welgemoed Golf Course hills, straight over and through Edgemead till you get the Bosmansdam Rd, then go towards the Wooden bridge in Milnerton and than on that road towards Paarden eiland and in @ the Harbour Gate, out on the other side at the KIKS entrance. I don?t want to go on the (N1) at paarden eiland, rather slip through the harbour.

I?m also going to do the route over a weekend to get the time it?s going to take.

Is there any of you who is doing the commuting thing and knows a better route to take?

Thinking of leaving home @ 5h30 -5h45 from Sept

Pops, just watch out for those railtracks in the harbour.  Slippery as f... when it's wet and they are raised.  I have the bruises to show for it! 

Best to try and catch Shortleg's slip on that route (but then he doesn't have any...)

PM Hairy, he commutes into the CDB regularly. He'll be able to give you some slightly off-road options. 

willie' date=' gaan met die dukwiel commute, minder papwiele en kan deur die water vore ry as dit moet[/quote']

Watervore is nie die probleem nie, maar ek promise jou as jy daai verhewe spoorlyne tref met jou dikwiel gaan dit gly.  Daai goed is soos seep!

As jy deur die hawe ry kan jy altyd deurry tot by die VA ingang (daar by die BMW dealership) en dan sny jy 'n groot klomp van die robotte uit on die brug.  Vat bietjie langer, maar klein bietjie veiliger.

Kan ook 12de laan tot by Parow ry, dan op tot by Bothasig en deur Milnerton soos deur jou voorgestel.  Kan ook vannaf Oosterseestasie tot Sableweg teen spoorlyn langs ry.

Die opsies is legio!

Behoort jou so 'n uur en 'n bietjie te vat, hang af hoe baie jy wil sweet!

Soos willehond se, passop vir die hawe spoorlyne.  Die pad is gewoonlik vol olie en diesel.  Het ook my gat gesien op daai nat spoorlyne (met bergfiets)!

Daars ook offroad opsies vannaf Milnerton tot in stad.

Pops' date=' just watch out for those railtracks in the harbour.  Slippery as f... when it's wet and they are raised.  I have the bruises to show for it! 

Best to try and catch Shortleg's slip on that route (but then he doesn't have any...)
[/quote']See the "Stupid" thread. Someone fell on those rails today and broke a collar bone Cry

Those security guys at the entrances to the harbour can get difficult at times ( tks to the Yanks !) In theory one needs a permit to go in/through.

I commuting from Parklands but our routes converge at Wood Bridge pops. I usually take the N1 route unless it's howling in which case I chance the rail-tracks/trucks through the harbor. I alternate duk/dun wiel depending on the forecast.

And from Sept you can take a detour via Killarney on Wednesdays Thumbs%20Up

willie' date=' gaan met die dukwiel commute, minder papwiele en kan deur die water vore ry as dit moet[/quote']

Watervore is nie die probleem nie, maar ek promise jou as jy daai verhewe spoorlyne tref met jou dikwiel gaan dit gly.  Daai goed is soos seep!

As jy deur die hawe ry kan jy altyd deurry tot by die VA ingang (daar by die BMW dealership) en dan sny jy 'n groot klomp van die robotte uit on die brug.  Vat bietjie langer, maar klein bietjie veiliger.

Julle moet net onthou dat die hawe volgens wet nie n openbare fasiliteit is nie en toegang gaan binnekort heeltemal beheerd wees. Die huidige Heerengracht gaan toegemaak word en slegs mense met werks permitte vir die hawe sal toegelaat word by die drie hoof in/uit gange. Die stelsel gaan weg van die sekerheidswag (no bribes) geneem word en jou vingerafdruk is al wat jou sal toegang gee.

Dit beteken dat daar geen ander opsie gaan oorbly as om die N1 te gebruik nie. Ek weet nie tot watter mate die nuwe bus stelsel en roetes vir ons fietsryers gaan voorsiening maak nie, maar dit sal in elk geval eers gebeur nadat die hawe lankal verbode terein vir ons geword het!