Jump to content

Recommended Posts

Posted

Is there anybody riding from Fourways to do this race in Pretoria? I'm thinking of riding there and back Sunday. I see the licensed race starts at 11am so if you are interested in a looooooooong training ride with 70km tempo in the middle, let me know...

Posted

Julle twee Egoli asses riding on Sunday?  Great success.

MWNN........het jy haar toe convince om tandem te ry?  Sou seker nie moeilik gewees het nie......julles mos klaar soos een......
Posted

MWNN........het jy haar toe convince om tandem te ry?  Sou seker nie moeilik gewees het nie......julles mos klaar soos een......

Stop die horlosie! Haar? Rol nochain nou as n haar? Shame, arme pansie. Onthou net omdat julle se rabubi is n girl beteken nie al sy spanmaats is girls nie *wys weer geel kaart*
Posted

Stop die horlosie! Haar? Rol nochain nou as n haar? Shame' date=' arme pansie. Onthou net omdat julle se rabubi is n girl beteken nie al sy spanmaats is girls nie *wys weer geel kaart*
[/quote']

This wont be the first time that he rides tandem in plaster!!!!!!! ConfusedShocked

Posted
Oeeeeeeeee ouch. Maybe plaster is a prelude to drag?

Hoekom is ouma se arm so wit???LOL

Sodat Ouma se cervelo jean pant rokkie makliker kan afgly as .... ag nee man' date=' in my daeeeeee het ons nie so gerol nie
[/quote']

Van melewe se dae ou Kallie!! Hulle noem hom Kallie, Kallie Marie. Hy is die ouboet van Kop! Spinnekop!! Hy rol met 'n Siffelo! Hy dra pants, jean pants!LOL
Posted

Sodat Ouma se cervelo jean pant rokkie makliker kan afgly as .... ag nee man' date=' in my daeeeeee het ons nie so gerol nie
[/quote']

Van melewe se dae ou Kallie!! Hulle noem hom Kallie, Kallie Marie. Hy is die ouboet van Kop! Spinnekop!! Hy rol met 'n Siffelo! Hy dra pants, jean pants!LOL

Annatjieeeeeeeee (drool op hemp, slaan Jan Willem met kierie)

Nee mirre Mietie so loop hy maar by die Siffelo, ons gaan nou weer lip kry oor hoe hy ons a$$es gewen het Sondag, asof die Siffelo hom gehelp het!
Posted

[/quote']

Annatjieeeeeeeee (drool op hemp, slaan Jan Willem met kierie)

Nee mirre Mietie so loop hy maar by die Siffelo, ons gaan nou weer lip kry oor hoe hy ons a$$es gewen het Sondag, asof die Siffelo hom gehelp het!

Ja jittetjie Hannasie! Boetietjie Kop, dis nou Spinne Kop gaan loop draai toe daaardie Sondag voor by die streep. hy lig daaise Siffelo op onder sy stewe en hy loop trap hom. Ek se vir jou Hannasie so iets het my ou oe van melewe se tyd nie aanskou nie. Daai Kop, Spinne Kop, se bakbene draai. Man dit lyk soos 'n climax windpomp op 'n goeie Karoo Augustus dag. Om en om!Maar ou swaer soos jy se hy hou dit mos voor ons dat hy wat boetitjie ko, Spinne Kop is vinniger is as die broers van die bo dorp wat diese nuwe tegnologie dunwielkompetisiefietse ry!LOLMaar soos ons altyd se dis van melewe se tegnologie!!LOL
Posted

Ja hy staan loop trade toe nou sy Benz in vir n Ford en kyk waar staan los die gedoente hom toe. Nou le wag hy vir die nuwe gherboks wat mos oor die see loop kom maar ook nie kom nie, bietjie soos die Fiat trekkers. Gemors daai, los haar sommer in die land net da wa sy staan loop breek.