Jump to content

Recommended Posts

Posted

ai tjoppie

enigiets om nie op die IDT te sit nie!

Dit gee my 'n ander idee - how about an IDT league of iets soortgelyks!

Check list:-

1. bike wat benodig word= road - ok

2. het bike brieke- ok

3. kanse dat ek gaan vuil raak= 0 - ok

4. idt - ok

Ok ek's in vir die IDT seriesBig%20smile

• Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Dirtcrazy, we have to respect other users on the paths also. We can't ride to fast on blind sections just incase some one is walking around a corner or a dog is running around. We leave the racing for races and use Majik for social riding.

I make a point to ride slow almost crawling speed when I notic a Dog /  dog walker, you know how ppl are about there dogs.. But I doubt we'll see them tonight, in the dark...and rainWinkLOL
Posted
julle ouens is mal om in die weer te ry!!!!

great minds think alike Big%20smile

nee maggies julle....daar is GEEN manier hoe enige iemand my gaan convince dat dit is lekker of gaan wees nie .... no way Dead
Posted

speed??? i was on my way up the first climb,,, doubt there would have been speed involved,, anyway i love the interaction between runners and riders, we all greet etc,, but ,, dont think any rider wants a twisted ankle....Wacko

Posted

nee maggies julle....daar is GEEN manier hoe enige iemand my gaan convince dat dit is lekker of gaan wees nie .... no way Dead

PI kom join ons in die eende weer. Quack quack!!LOLLOL

Posted
ai tjoppie

2. het bike brieke- ok
4. idt - ok

A few years ago one of the LBS have tried this concept (I think at the Velodrome) complete with TV's and training DVD's etc....but needless to say it didn't get off the ground....if you think about it....was just too much hassle and nobody bothered to go!!

sorry to burst the bubble here Embarrassed
Posted

PI kom join ons in die eende weer. Quack quack!!LOLLOL

maybe as ek 'n eend was WinkLOL
Posted

ai tjoppie

2. het bike brieke- ok

4. idt - ok

A few years ago one of the LBS have tried this concept (I think at the Velodrome) complete with TV's and training DVD's etc....but needless to say it didn't get off the ground....if you think about it....was just too much hassle and nobody bothered to go!!

sorry to burst the bubble here Embarrassed

Moenie dat ons 2 ook nou baklei nie, dit was toe en LBS's.

Dis nou en ek en daai verkleurmannetjie het 'n score om te settle. Miskien begin ons die vlammetjie wat die vuurtjie veroorsaak.

Die hubbers is darem altyd so gou om iets af te skiet, is daar niks meer positiwiteit hier nie!!!

Wink

KOMAAN, KOM ONS MAAK JUNIE POSITIEF OP DIE HUB

HAPPT THOUGHTS GUYS!!

Posted

kyk...my vrou moet my darem baie die hel in maak as ek so desperate moet wees om nie by die huis te wil wees nie!! Is julle so alleen of kwaad vir iemand om te gaan ry!!???LOLWink

Posted

kyk...my vrou moet my darem baie die hel in maak as ek so desperate moet wees om nie by die huis te wil wees nie!! Is julle so alleen of kwaad vir iemand om te gaan ry!!???LOLWink

Dit is ek daai!!!!EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed

Posted

AuctionLamb, ons weet julle Daikin manne is maar sag, miskien moet jy die cycle breek en in die reen kom ry - begin so lank oefen vir die 100miler vir volgende jaar:-P

Posted

AuctionLamb' date=' ons weet julle Daikin manne is maar sag, miskien moet jy die cycle breek en in die reen kom ry - begin so lank oefen vir die 100miler vir volgende jaar:-P[/quote']

soos ek al vantevore ges? het...ek is 'n funrider en om in die weer te ry is nie fun nie!! O, ja....ek smelt in die reen!!!

Posted

@ marius - jy sal nie alleen ry nie, eks definitief daar

@ lammetjie - dit klink eerder asof jy gehok is ;-)

@ WW - pity bro, pm me contact details and ill make sure you get the details of the next ride! (BTW theres a track eve on the 18th, check it out!)

that reminds me, will someone let SB know the ride is tonight