Jump to content

Recommended Posts

Posted
Or just learn to speak the universal language of the world.

Do you want an afrikaans version of Windows as well??

Vensters seve?LOLLOLLOLLOLLOL

Obviously is jy nog nie reg vir Afrikaans nie....... sewe en nie seve nie....... dit is die Spaanse golfspeler se naam.

Ag sorry dit was laat in die aand.LOLLOL
  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Posted

What is the universal language?

Ek het nie geweet daar bestaan so iets nie?

Mandarin Chinese is die mees populerste taal, maar dan moet ons seker ander keyboards kry!

Tankman2010-01-06 01:58:38

Posted

Die enigste probleem om afrikaans hier te praat, is dat meeste van die mense hier dit as uiterse belaglike optrede sal stempel...net omdat hulle dit nie kan verstaan nie. Dis eintlik 'n jammerte.

Posted

Mandarin Chinese is die mees populerste taal' date=' maar dan moet ons seker ander keyboards kry!

[/quote']

i read in yesterday's daily mail that the education minister wants to introduce mandarin classes in every school in the uk.

Posted

Mandarin Chinese is die mees populerste taal' date=' maar dan moet ons seker ander keyboards kry!

[/quote']

i read in yesterday's daily mail that the education minister wants to introduce mandarin classes in every school in the uk.

Makes sense....if you see how many chinese there are in that country.
Posted

Solank dit by afrikaans of engels bly is ek OK daarmee. Verstaan f-ol van die ander goed nie...

Baie van die engelsmanne verstaan baie goed afrikaans, maar dis mos nie cool om die "boere taal" te praat nie.. ons weet almal waarvandaan dit kom...

Posted

[/quote']

Makes sense....if you see how many chinese there are in that country.

here's two lines from the story:

"Mr Balls said a poll by the Confederation of British Industry revealed Mandarin is the third most in demand language from employers.
Asked which languages they most valued, 52 per cent of businesses said French, 43 per cent chose German and 38 per cent picked Mandarin."
Posted

Solank dit by afrikaans of engels bly is ek OK daarmee. Verstaan f-ol van die ander goed nie...

Baie van die engelsmanne verstaan baie goed afrikaans' date=' maar dis mos nie cool om die "boere taal" te praat nie.. ons weet almal waarvandaan dit kom...

[/quote']

Dit bly vir my interessant wanneer n afrikaans sprekende met n engels sprekende begin gesels sal die afrikaans sprekende oorslaan na engels al kan die engelse afrikaans praat??  hoekom?

Posted

ons is baie bevoorreg om met tenimste 2 taale groot te word. Hoeveel van die buitelanders wens hulle het meer as 1 taal geleer?

90% van al die mense wat deur ons skole stelsel is het 2 taale geleer, waarvan afrikaans of engels gewoonlik een van die 2 is.

ek dink mense onderskat hoeveel afrikaans sprekendes daar in die land is!

Posted

10 Populerste

1. Mandarin Chinese - 882 million

2. Spanish - 325 million

3. English - 312-380 million

4. Arabic - 206-422 million

5. Hindi - 181 million

6. Portuguese - 178 million

7. Bengali - 173 million

8. Russian - 146 million

9. Japanese - 128 million

10. German - 96 million

Posted

"Mr Balls said a poll by the Confederation of British Industry revealed Mandarin is the third most in demand language from employers. Asked which languages they most valued' date=' 52 per cent of businesses said French, 43 per cent chose German and 38 per cent picked Mandarin."
[/quote']

Mr Balls????

Any relation to ...20100106_031350_mrs-balls-chutn.jpg

Posted

[/quote']

dan moet hulle pakistani ook leer
Posted

Baie van die engelsmanne verstaan baie goed afrikaans' date=' maar dis mos nie cool om die "boere taal" te praat nie.. ons weet almal waarvandaan dit kom...
[/quote']

Dit bly vir my interessant wanneer n afrikaans sprekende met n engels sprekende begin gesels sal die afrikaans sprekende oorslaan na engels al kan die engelse afrikaans praat??  hoekom?

Daarom hou ek van my Seun se T-hemp......

"PRAAT AFRIKAANS OF HOU JOU BEK!!!!!"