Big H back in Nigeria

Guest Big H

• Replies 49
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jy se anycase net wat jy wil...... of beteken dit jy het ook 'n gewete...... ok, ok ok, praat maar laaitie!!!!!!!!

Not just a little blue....

Die Blou Balle se balle hang dalk so bietjie laag op die grond. Kry jy as jou kop te groot is!
Witrot2007-09-22 14:50:36

Ons sal weer praat as die "fat lady" (my niggie!!!!) sing!!!!!!!

Net jammer die refs wat nie so baie kroek in is by die WB!!!!!! Dit kon dalk heeltemal anderster gewees het!!!!!!!!
Big H2007-09-24 03:50:26

Hoe se No Name Brand (MWNN)............... Score!!!!!!!!

While on the topic...... the Bulls are the CURRENT Super 14 Champs and 50% shareholder of the Currie Cup......... what can we say about the sjarqies...... lets hope for your sake they pique at the right time or else the Blue Bulls and the Cheatahs will have to share the spoils again ..... teeee heeee!!!!!!!!
Big H2007-09-24 08:20:04

ag oom... ons terg jou net

Toe die kinners die profeet gespot het in die Bybel, het die bere die kinners opgevreet..... so pasop!!!!!!!!

Ja and England are the current RWC Champs

What the hell..... must the Bulls beat the iengliesh as well to get the Curry Cup this year!!!!!!!!!!! teee heee!!!!!

met daai wen van die sharks vrydag op loftus was daar seker n ander " force  " met ons Wink met 14 man en hulle wen nog die game eish nee hectic goed ek vertel jou

met daai wen van die sharks vrydag op loftus was daar seker n ander " force  " met ons Wink met 14 man en hulle wen nog die game eish nee hectic goed ek vertel jou

force!!!! force!!!! die enigste "force" was die ref wat gekroek het!!!!!!!