Jump to content

Recommended Posts

Posted
What is Roubaix? Is it a cycling discipline?

i really don't know.

but' date=' i hope it will do something for my discipline ( or lack thereof)Big%20smile
[/quote']

Zoo I can like to discipline you,but after being where I am and you practicing like I know you are, I have no chance of even catching you. LOLLOLLOLLOL

Hope you have safe kilos and podium finishesBig%20smileBig%20smileBig%20smile
Posted

Zoo I can like to discipline you' date='but after being where I am and you practicing like I know you are, I have no chance of even catching you. LOLLOLLOLLOL

[/quote']

LOL @ sammajoor.

lekker koud wa jy is, he?Confused

en baie dankie. die plan is om nie weer van die fiets af te val nie. ek hoop net om klaar te maak en niks meer nie.  Big%20smile
Posted

Zoo I can like to discipline you' date='but after being where I am and you practicing like I know you are, I have no chance of even catching you. LOLLOLLOLLOL

[/quote']

LOL @ sammajoor.

lekker koud wa jy is, he?Confused

en baie dankie. die plan is om nie weer van die fiets af te val nie. ek hoop net om klaar te maak en niks meer nie.  Big%20smile

Lekker koud ek dink meer aan F*KKEN koud  -15 'C en die sneeu het nou klaar geval en nou begin die smelt en dit absorbeern al die hitte die paaie is soos seep en die Afghans het geen idee van bestuur nie, hulle ry en jaag en spin en stamp.

Alles in 'n dag se werk  Geniet julle dag en die lekker warm weer20080206_234802_IM000471.JPG
Posted
Sorry of van krummel se topic af te dwaal maar ek het nie geweet die sneeu in Afganistan nie. Sammajoor' date=' het jy darem jou long johns gepak?

[/quote']

lyk of hy 'n paar stelle long johns nodig het. LOL
Posted
Sorry of van krummel se topic af te dwaal maar ek het nie geweet die sneeu in Afganistan nie. Sammajoor' date=' het jy darem jou long johns gepak?

[/quote']

My ma het vir my twee gekoop (Thanks MA)  maar ja dit was vir my ook 'n eye opener.  Dit was nou die dag -20'C baie baie koud  Ons het nou van eergister to gister so 30 cm sneeu gehad en nou is die paaie seepglad, en dis regtig mooi maar baie koud. tot MTN is hier

20080207_000749_IM000473.JPG

20080207_000626_IM000472.JPG