Jump to content

Recommended Posts

Posted

Waarna soek ons?

Pres. Iemand wat gooie lyding kan gee en ons sport verteenwoordig by wie dit saak maak.

Visie pres. Iemand wat vir die pres instaan waar nodig en hom ondersteun en nie in die rug steek nie.

COO. N persoon wat baie werk van die pres kan afneem maar nie iemand wat sy oog op die pos van Pres het nie.

Direkteur Pad. N persoon wat bereid is om die sport te bevorder en nie iemand wat graag op free trips wil gaan nie.

Direkteur baan. Dieselfde as bogenoemde maar iemand wat baie meer tyd tod sy / haar beskikking het om hierdie afdeling te bevorder soos wat dit n paar jaar gelede was. Seker een van die mooilikste poste.

BMC en MTB is in dieselfde posisie as bogenoemdes.

Ontwikkeling. Stop om die pos aan n ander kleurige te gee, Die tyd van window dressing is al lankal verby. Ons soek iemand wat n passie het om fietsry te bevorder op daardie vlak. Seker die pos wat die meeste tyd gaan verg en sekerlik nie n pos sonder vergoeding nie soos wat nou die geval is nie.

Finansie. Iemand wat hom of haar nie aan die neus gaan ly deur enige iemand nie, Iemand wat nie sal skroom om te praat as daar enige ongereimheid plaas vind nie.

So kan ons aangaan en aangaan maar laat ons vir n slag probeer om die regte persoon te kies vir die regte posisie.

Kom ons vat die R30 000.00 wat die COO per maand verdien en deel dit op tussen die  5 poste nl Pad , Baan, Ontwikkeling , BMX en MTB en ons betaal hulle elk R6000 pm dan sal ons meskien resultate sien.

Kom wees eerlik. Wat het die COO die afgelope 12 maande vir fietsry beteken ? Moet nie kwaad raak nie . Gee asb die feite.

. Is die lisensies gedoen soos wat oorspronklik gese was .

. Het hy enige borge in gebring

Ek wil niemand persoonlik aanval nie maar vra net n paar vrae wat ek hoop beantwoord sal word. Dit geld dieselfde vir die pad en baan komiesie. Wat het die baankomiesie gedoen asook die pad.

Betaal die ouens dan kan ond hire en fire. 
Posted

Kom wees eerlik. Wat het die COO die afgelope 12 maande vir fietsry beteken ? Moet nie kwaad raak nie . Gee asb die feite.

COO het meer vir die fietryers in die laaste twee jaar gedoen as wat enige iemand by SACF/CSA in die laaste 20 jaar vir fietsryers gedoen het.

Pray tell, en wat het jy nogals gedoen om so groot bek te kan h??

Posted

OK so ek volg die goed maar net om te sien wanner sal ek nou eendag rerig 'n liksensie moet kry om fiets te mag ry , maar ek sal like om te weet wat word vir die "fietsryers" gedoen in al hierdie komitees en goeters . My kinders moet nog steeds op die pavemunts skool toe ry omdat daar nie fietslane is nie , ek moet nogsteeds deur my ore betaal vir "entry fees" omdat almal dink dis 'n nice nuwe besigheid , my maaikie wat baie goed doen in die sport moet nogsteeds die helfde van sy eie kostes dra as hy besluit om in Zimbabwe te gaan ry , bla bla bla . Oor die betrokke persone op die komitees kan ek nie praat nie want ek ken hulle nie eens nie .

Posted

The COO is the only CSA member known to have travelled the country setting up meetings with the cyclists and provincial bodies to establish what is required by them and whilst this was happening some CSA persons tried to get rid of him hence the uproar to have his contract renewed.You cannot make changes without knowing what must be changed and for what reasons this must be done.

I believe the COO will ensure us the cyclist benefit in the long run once he is through with all the paperwork and politics within CSA. Look at the apathy shown in November when the current CSA board requested provinces to justify the vote of no confidence in them and follow proper procedures. So the challenge is simple Provincial bodies get your act together for the sake of moving forward come April congress.

We know there are many persons out there can can do the job our COO is doing maybe even better BUT THEY need to step up to the plate and accept the challenge, don't kill something because of personal agendas    

Posted

It's typical of the SA culture in business and goverment "NOT PREPARED TO ACCEPT RESPONSIBILITY" and "NO ACCOUNTABILITY" but they want the glts & glitter of the position.

there are hundreds of people in cycling busting their asses trying to improve the sport, but why is it always the assholes described in 1st paragraph that get the positions.

Personally i believe as cyclists we are far too fragmented to make an impact, our biggest statements are made in forums like this because it's the only place we have to vent our anger and frustration.

We need to get united and find bigger ways to make ourselves heard.

When CSA introduced licences, we all moaned like bitches, but we all went like lambs to the slaughter and paid for them. What did we get in return?? absolutly zip. SO WHAT NOW??? if we were taxi drivers we would be rioting in the streets. But we are cyclists and by nature are content to simply complain and go about cycling, in the hope that it will get better.

Unity must start at individual cyclist level who is represented by club level, of which is represented by region and further represented by province. The mandate must come from the individual and channeled by the representation network to the controling body who are voted into office. If they don't do their jobs then we can vote them out.

I cannot wait for the day we as cyclists start boycotting races that put nothing back into cycling, that benefits the recreational cyclist. Charities recieve millions every year from our entry fees, but what do we as cyclist get.

Has any of our entry money ever been given to:-

Hector Norris park - (even just a little for maintenance)

ShaunH for cycling safety signs -

to name just 2 and i'm sure you hubbers could think of many more

"COME THE REVOLUTION" We need to fiiiiiiight against the dying of the light!!!!!!!!