Jump to content

Recommended Posts

Guest Michelle
Posted

Cervelo: I saw someone with an alu soloist with pink instead of white writing at Kyalami yesterday.. pink handlebar tape & pink saddle... Was that you? LOL

Is this Mrs Cruxie's new bike??  It's luverly... that saddle will look awesome on it!!

Posted

Chilli, koop vir jou 'n Rally..... dan het jy nog kleingeld oor vir 'n Rally MTB en kit. Fietse is almal dieselfde, dit kos mense om te trap..... nie spesiale mense nie!!!!!!!! Commondale is net 'n brag!!!!!

Posted
Cervelo: I saw someone with an alu soloist with pink instead of white writing at Kyalami yesterday.. pink handlebar tape & pink saddle... Was that you? LOL

Is this Mrs Cruxie's new bike??  It's luverly... that saddle will look awesome on it!!

said in 'n soft high pitched girls voice "off course it was me, I was a riding my bike all around Kyalami" behind all the guys  LOLLOL 

Seriousy, no, I train in the mornings on the West Rand. Kyalami is a bit out of my way. I've seen that before.
Posted

Ek stry nie, maar mooi bly mooi... al is dit 'n Commondale!!!!!

Posted

het julle nie in die nuwe Bicycling gesien dit is meer aero om die waterbottel op die ander tube te sit nie?

Fiets lyk nice. Maar ek kan dit nie NAAASTENBY bekostig nie, ek kan nie eers daaraan dink om die wiele te bekostig nie.  Maar nog steeds lekker om na te kyk. Ek bedoel ek kyk Sport Illustrated se Swimsuit uitgawe en kan hulle ook nie bekostig nie!
FanieFiets2006-10-19 03:14:32
Posted

Ek bedoel ek kyk Sport Illustrated se Swimsuit uitgawe en kan hulle ook nie bekostig nie!

Praat van "kan nie bekostig nie". Ek roofkyk die Sport Illustrated se Swimsuit uitgawe in die CNA en neem dan fotos met my foon van die girls waarvan ek hou. My ma slat my g@t aan die brand as ek met so boek by die huis aankom.

Posted

He He He jou stoute klein pervert!!!!!