Sabie Experience Training

wannabepro

toemaar cherry...ek maak lekker of ek ook weet wat aangaan....sal weer praat aan die einde van sabie. het jy man of vrou vir partner?

• Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

A bit off the subject. Does a road license cover you for MTB races aswell? Can Cherry start with the big cahoonas, not saying that she will/might/won't/can't. Just asking.

My Boyfriend ry saam...Theo de Witt....hy het darem die Epic die jaar klaar gery...darem baie beter as ek!!

Cherry, moet nie stuur aan die ouens, hulle is almal in elk geval "world class" slipstream ryers.

Jy gaan ry die Sabie, raak bietjie vol modder, en dan team ons op en ry 2008 se Epic.

Een voorwaarde:

1) Geen upgrade op accomodasie, ons kry sulke wonderlikke orange geverfde "flats", jy maak dit nie eers skoon as jy klaar geslaap het.

2) Ons ry die go-cards laat aand of vroeg oggend (wanneer die meeste klanke uit getrek het)

3) Ons ry vir die lekker, sweet bloed, en joke met almal.

Groete

Oom Popeye

smiley4.gif

En pret gaan daar baie van wees!

mampara - Ronel's team will start in A (saw her seeding on the Sabie website). That's valid for day 1, after that it depends on your finish from the previous days!

Bigben, the question was not just regarding Ronel. I just wanted to know if I get a road license can I start a MTB race, which ever one, with the license guys.

Ja....jissie dis n mooi ding kyk net..

< code=http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,29,0 height=600 width=800 id=clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000>< NAME="_cx" VALUE="21167">< NAME="_cy" VALUE="15875">< NAME="FlashVars" VALUE="">< NAME="Movie" VALUE="international.swf">< NAME="" VALUE="international.swf">< NAME="WMode" VALUE="">< NAME="Play" VALUE="0">< NAME="Loop" VALUE="-1">< NAME="Quality" VALUE="High">< NAME="SAlign" VALUE="">< NAME="Menu" VALUE="-1">< NAME="" VALUE="">< NAME="AllowAccess" VALUE="">< NAME="Scale" VALUE="ShowAll">< NAME="DeviceFont" VALUE="0">< NAME="Movie" VALUE="0">< NAME="" VALUE="">< NAME="SWRemote" VALUE="">< NAME="Movie" VALUE="">< NAME="SeamlessTabbing" VALUE="1">< NAME="Pro" VALUE="0">< NAME="ProAddress" VALUE="">< NAME="Pro" VALUE="0">< NAME="AllowNetworking" VALUE="all">
< ="international.swf"
quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashp"
="application/x-shockwave-flash" width="800" height="600">>>

Ag dankie Amoryn...geweet julle gaan vir my lag....ek het nog nie eers begin nie!!Wink

I ride both disclipines and have done so since I started riding in 1998. Although my preference is MTB I do a fair amount of road races.

Regardless  of which crowd I am with, they talk about the "other side".

MTBers are generally dismissive of the skill levels of Roadies whereas Roadies are in awe/amazed at MTBers seemly casual approach to technical terrain.

My advice to Cherry is:- momentum is your friend and many "proper" mtbers will make errors and fall. The only good fall is the one no-one else sees.

My training is almost none existant at the moment. Combination of leg op, year-end audit deadlines and weather have seen me ride 3 times in the last 6 weeks.

Hier is hy nou...Hubbie sin.....

http://www.bellatisport.com/shop/images/products//649.jpg

En myne.....

http://www.bellatisport.com/shop/images/products//648.jpg