Jump to content

Recommended Posts

Posted

jis likes nellie dan moet daai gruppo vuil wees ek sou se laat boetie hom vir jou skoonmaak dan supervise jy net die process LOL hy het hom mos so vuil gemaak LOL
LOL

You have NO idea!!Dead Dink ek moet before and after foto's neem...

Haha...no ways!! ek vertrou nie my boetie NABY enige van my goed nie!! Veral nie my fiets/kar nie! Die kind ken amper nie eers die verskil tussen 'n spanner en 'n allen key nie!

ma dissie fair nie Cry

MY sussie maak haar fiets vuil en dan moet EK dit skoonmaak Confused

iets klop nie ShockedShockedShocked

HUHShocked skinder jy alweer van my agter my rug....nou daai's nie fair nie...gaan was my fiets....Angry
  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

I don't have all day. please post pics of your stripping now pls. thanx' date=' your insecure friend

[/quote']

Do you think we might see nipples?

I bloody hope so!

(just ha a dude staring at mine for 10 minutes Dead)

Posted

Hei mesiekind strip jy of klets jy. Gaan maar versigtig te werk met daai kempekkernoglia goettertjies sodat alles nie oplos in die skoonmaak proses nie!!!!!! As daai perrefien te sterk is smelt alles dalkies!!!!!!!! Mpet ook nie rook terwyl jy met perrefien werk nie, pruim eerder!!!!!!!

Posted
Try cheap engine degreaser from any hardware store. A lot more pleasant to handle than paraffin.

It's Campy...no cheap detours hereWink

...i drink paraffin with my breakfast anyway...LOLLOL
Prepsol!!

Haha...just found a 5L prepsol in the garageBig%20smile squeeky clean campy groupo here i come!Big%20smile
Posted
I don't have all day. please post pics of your stripping now pls. thanx' date=' your insecure friend
[/quote']

LOLLOLLOL @ you both!! Awww Leg...you're "so hot"!WinkLOLLOL LMAO!

Hei mesiekind strip jy of klets jy. Gaan maar versigtig te werk met daai kempekkernoglia goettertjies sodat alles nie oplos in die skoonmaak proses nie!!!!!! As daai perrefien te sterk is smelt alles dalkies!!!!!!!! Mpet ook nie rook terwyl jy met perrefien werk nie' date=' pruim eerder!!!!!!![/quote']

Nee oom...ek strip, maak skoon en dan kom vra ek hierso vir die mensies as ek nie seker is van iets nie!Big%20smileEmbarrassed Got to love the hub!!Clap

Nee wat...ek werk baie versigtig...maar dis net omdat dit so mooi is! Oom moet sien hoe pragtig lyk hulle nou noudat hulle nie meer heeltemal swart is nie...

en weet oom wat's die snaakste...

Die clamp (thingy) wat die front derailleur aan die raam vasmaak was al ding wat geroes was... Toe dog ek...flip...dit suck...en toe dit eers skoon is en ek die geskryf daarop kon sien - raai wat staan daarop - SHIMANO!!!!LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL
Posted
[/quote']

LOLLOLLOL @ you both!! Awww Leg...you're "so hot"!WinkLOLLOL LMAO!

Hei mesiekind strip jy of klets jy. Gaan maar versigtig te werk met daai kempekkernoglia goettertjies sodat alles nie oplos in die skoonmaak proses nie!!!!!! As daai perrefien te sterk is smelt alles dalkies!!!!!!!! Mpet ook nie rook terwyl jy met perrefien werk nie' date=' pruim eerder!!!!!!![/quote']

Nee oom...ek strip, maak skoon en dan kom vra ek hierso vir die mensies as ek nie seker is van iets nie!Big%20smileEmbarrassed Got to love the hub!!Clap

Nee wat...ek werk baie versigtig...maar dis net omdat dit so mooi is! Oom moet sien hoe pragtig lyk hulle nou noudat hulle nie meer heeltemal swart is nie...

en weet oom wat's die snaakste...

Die clamp (thingy) wat die front derailleur aan die raam vasmaak was al ding wat geroes was... Toe dog ek...flip...dit suck...en toe dit eers skoon is en ek die geskryf daarop kon sien - raai wat staan daarop - SHIMANO!!!!LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL
Posted
Try cheap engine degreaser from any hardware store. A lot more pleasant to handle than paraffin.

i'm so glad someone else feels the same way as i do about campyBig%20smile
Posted

i'm so glad someone else feels the same way as i do about campyBig%20smile

Big%20smile