Jump to content

Recommended Posts

• Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Yip, dus net ons 3 so ver, ons kan seker n paar Nare Narre saam nooi, ken jy iemand wat sal wil join? Ek weet MW is seker weer onder huis arrest so hy is uit, miskien Fanie, maar hy is seker nog bang hy val weer af, so hy is uit, ek weet darm nie wat gaan aan met vandag se fiets ryers nie tsk tshLOL

Posted

dis die profiel, nee man Faan het mos nou 'n nooien'tjie, hy's verskril verlief. so hy is uit.

Wie gaan saam. MW, Jy's in, dis 'n opdrag van iemand hoog op in die met gebou, jy raak blykbaar vet en sal nie inpas in die stock wat hulle in die kas het :-)

Wie ry nog saam met ons, dis 'n roadie MTB roete, dit gaan lekker nat, modderig en fun wees.

Posted

oooo lekka, ek sal my Rain Jacket kan uit try, finially!!! ek sien ons gaan bietjie onder see-vlak ook ry, lekka! sal die padda voete saam bring!

Posted

begin buite durbanville ??? die ouens wat met karre kom kan daar stop by die friendly grocer (ou 711) soos jy reguit oor fairtrees road na die silo's road gaan.

Ons kan mekaar kry daar by die robot , die een by daai bult soos jy die 99'er klaarmaak,(hoek van Langeberg en Klipheuwel Robot...)

of julle kan by durbanville hospitaal se parkeer are park en daarvandaan gaan?

Posted

ok, so ons kry mekaar daar by die robot vir die 99'er finish, sweet en dus Saterdag right? kort net n tyd?? 8uur of 7:30?  Mos gese MW is n PANSIE en daai fiets van hom is GayWinkLOLMarius2007-06-06 07:58:22

Posted

wie is die Blou Broers??? hulle better stadig ry!!! ek en Pops was siek gewees!!Embarrassed ek sal vir Lilo moet vrae om die Karwats saam te bring as die mannetjies hand uit rukStern%20Smile

Posted

Buff jy is mos altyd wekom, die blou broers het my juis daai een gewys.

ek bel ook die oudste een (en lelikste van die 2).

Lilo kan maar haar karwats by die huis los, hulle kykkie rond en buff sal sy perde eye blinkers aansit :-)

8H00 is mos billik, maar kom ons speel met die oor tot ons almal gelukkig het. Buff, vind uit by HB watter tyd hom ook sal pas.

popeye2007-06-06 08:09:38