PPA Seedings Out!!!

Marius

Please Marius, no whip neccessary, but if she insists, let me know well in advance so I can bring the hangcuffs as well WinkEmbarrassed.

Die tyd klink reg, sal by HB hoor of hy werk of nie.

Al wat my pla van hierdie ride is WAAR STOP ONS VIR KOFFIE???

• Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bring maar n flessie koffie saam Buff, ons sal vir jo n stop of twee maak, ek drink ongelukkig nie koffie nie maar as daar beskuit is sal ek in joinSmile

Buff.. nou net met PB gepraat, hy kannie, sy laaitie het 'n gimnastiek toernooi aan die oggend. So ek dink HB sal dan ook nie van sy plek af deurkom.

Koffie ? daar is nie shops langs die pad maar wel 2 of 3 plaashuise.Ons kan kyk of soffie op die stoep staan en dan bedel

And the sad thing is that you will hardly ever get to race in A if you ride league. I think I have worn my number twice.

Now you have no excuse Marius - you have to sit on Fatty's wheel and cover all the attacks.

Well done (although I think you were a little devious in getting your A number!)

Buff.. nou net met PB gepraat' date=' hy kannie, sy laaitie het 'n gimnastiek toernooi aan die oggend. So ek dink HB sal dan ook nie van sy plek af deurkom. [/quote']

Okay, sal by een of twee ander rustige perde ook hoor of hulle ons wil join. Ek het nog nie daai route gedoen nie (behalwe occultdale)

Koffie ? daar is nie shops langs die pad maar wel 2 of 3 plaashuise.Ons kan kyk of soffie op die stoep staan en dan bedel

Daai klink soos 'n plan, anders maak ek klaar by M&B in Durbanville Big%20smile

I little Devious?!?! oh, I'm sorry I had to win the damn race, what should I have done??? let the other chappy win...FINE! They can have that one, I still have another "0" index for the Tokia "win" hiehiehieLOL - they just need to run it again.EmbarrassedMarius2007-06-06 09:10:00

Real cyclists like you and Fatty, pfft!! I'll ride circles around you twoLOL - says he that have not been on a bike in the last 7daysUnhappyCry - You know it's you and me against Fatty come Spring Season, we are going to cut him a new A-Hole, right!LOL

DAAI KLINK GOED. M&B IN D'VILLE.

Seker nie die een in tygervallei?

Nope, the one at the Woolworths in Dbnville... banja lekker!

julle klink soos Highstreet riders, al ewig stop vir tea-breaks!! ek sal dit nie dult nie!!! nee donderdag!!!LOL

AS ONS KLAAR GERY HET, JOU BROOD !!!!

En lilo kan saam met ons muffins en koffie drink, dan ry jy huistoe en gaan haal die kar en kom haar haar by M&B nadat haar mgie volge-eet is.

soos 'n gintilman dit sou doen.popeye2007-06-06 09:32:19

Give us a break, it's winter... not that it's ever stopped us in summer Ermm. I believe it's important to have a balanced meal Pig, which is probably why I get dropped every time the trail goes up Embarrassed.

Relax, we'll have it after the ride, you're welcome to sit and watch us eat.

ok, as daar BROOD is is ek daarLOL Niks Muffins vir Lilo of my nie, on Diete en daai is n social ride so ons sal nie eers 100kj burn nieCry Buff, jy is n Nar, die Nar wat my by Vigne Vigne gewen het, pansie!!! so moet nie oor bulte by my kom k@k gesels nie!Ouch

Guest colonel
Real cyclists like you and Fatty' date=' pfft!! I'll ride circles around you twoLOL - says he that have not been on a bike in the last 7daysUnhappyCry - You know it's you and me against Fatty come Spring Season, we are going to cut him a new A-Hole, right!LOL[/quote']

DOnt forget Colonel will move from Elites to SV and show you all the way around there!