Jump to content

Members id pics

Evan Andreou

Recommended Posts

Hallooooooooooooooooooooooooo PSYCHS!!!Hug

maatjie of maat?...sy's so paar jaar ouer as ekEmbarrassed

hmmm...en Psychoooo....gaan jy nou 'n ID foto van jouself post of kan ek dit doen? WinkLOL

LOLEmbarrassed nelstar' date=' ek het gedink ek post die een vir jou, sorry eks oppi bik ebut somehow dink ek jy sal dit like........EmbarrassedConfusedTongue JUST FOR YOUWink

20070615_045251_20070410_024954.jpg
[/quote']

nellie, hiers nou 'n mooi voorbeeld waar jy nie moet ry waar jy kyk nie, vra my ek weet WinkLOLLOL 

• Replies 343
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

LOLEmbarrassed nelstar' date=' ek het gedink ek post die een vir jou, sorry eks oppi bik ebut somehow dink ek jy sal dit like........EmbarrassedConfusedTongue JUST FOR YOUWink

20070615_045251_20070410_024954.jpg
[/quote']

*choking on chocolate* dajjjjeeeeeeeeeemmmmmmmmn!!!!EmbarrassedThumbs%20UpEmbarrassed love itEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed

hehe - jy like daai sokkies n??Wink ja ja - moet nou nie so surprised wees nie.......ek let darem 'n klein bietjie op - jy't nou die dag ook daai sokkies aangehadSmile

nellie' date=' hiers nou 'n mooi voorbeeld waar jy nie moet ry waar jy kyk nie, vra my ek weet WinkLOLLOL 
[/quote']

nee wat - ek kan al regop bly.... (sal jou later meer vertelWink)
nellie2007-06-15 05:18:06

*choking on chocolate* dajjjjeeeeeeeeeemmmmmmmmn!!!!EmbarrassedThumbs%20UpEmbarrassed love itEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed

hehe - jy like daai sokkies n??Wink ja ja - moet nou nie so surprised wees nie.......ek let darem 'n klein bietjie op - jy't nou die dag ook daai sokkies aangehadSmile

LOLLOLEmbarrassed ja dis die hampster se fav sokkies, my lucky racing socks... nou nie dat hulle daai dag en noudiedag veel gehelp het nieDeadCryConfusedConfusedLOL

LOLLOLEmbarrassed ja dis die hampster se fav sokkies' date=' my lucky racing socks... nou nie dat hulle daai dag en noudiedag veel gehelp het nieDeadCryConfusedConfusedLOL
[/quote']

Sweeeeet!!!Smile hey - selfs lucky socks het hulle afdae...en jy't anyway glad nie sleg gedoen nie!Star

Skuus kan nie help nie....dit was 'n lekker aand!

20070615_040729_61.JPG
20070615_040756_61.JPG

"Those breasts look heavy, can I hold them for you???"

Skuus kan nie help nie....dit was 'n lekker aand!

20070615_040729_61.JPG

20070615_040756_61.JPG

Lekker aand of oortollige aand  hulle is mooi maar is HULEE EG????????WinkWinkWinkWink

Samajoor' date=' ek kan nie vir jou en Bliksempie sien nie!

[/quote']

Maak oop jou oe ding en kyk of moet ek dit ook vir jou doen ,  die army kyk nie vir jou nie hulle kyk links en regs van jou die welfare kyk agter jou........

Samajoor' date=' ek kan nie vir jou en Bliksempie sien nie!

[/quote']

Maak oop jou oe ding en kyk of moet ek dit ook vir jou doen ,  die army kyk nie vir jou nie hulle kyk links en regs van jou die welfare kyk agter jou........

seriaaaas dude - al wat ons sien is 'n X ?n 'n blokkie