Jump to content

Cavallo in new home.... couch too short )@%$%!!!!!

Recommended Posts

Posted

[quote=Man with no name] kyk nou - daar gaan staan en verloor hulle teen Psycho se klomp blommetjies in die kaap...

Ai...ek het nooit gedink ek sou die ou sien huil nie....hy was skoon tranerig toe hy die uitslag sien. Of dalk was dit net bietjie dronk verdriet...
  • Replies 39
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted
[quote=Man with no name] kyk nou - daar gaan staan en verloor hulle teen Psycho se klomp blommetjies in die kaap...

Ai...ek het nooit gedink ek sou die ou sien huil nie....hy was skoon tranerig toe hy die uitslag sien. Of dalk was dit net bietjie dronk verdriet...

Nee daai huilerigheid was n ander storie... kom ons se maar net..... bedroefWink
Posted

Listen buddy with a tandem in Lagos .... or Mozambique where we lived before you carry your spare..... short lenghts of chain with links and chainbreaker, toolkit, gasbombs, spare tubes and of course duct tape with you. If you get stranded there is NO backup van, friendly cyclists or any other backup system..... you are on your own. I even carry four spokes and a nipple whrench with me!!!!!!!!

Verstaan jy nou kerel!!!!!!

Talking of the roof rack why dont you sketch one out, I might have one made!!!!!!!!! or even a little Venter.....now wouldn that be nice we can even take a flask of coffee, some muffins, umbrella and two foldup chairs with!!!!!!!
Posted
BigH' date=' jy moet dit laat slide my broe.... kyk nou die cheetahs vrydag aand - daar gaan staan en verloor hulle teen Psycho se klomp blommetjies in die kaap... hey, almal maak foute, hulle is nog bo aan die log. Soos die goeie tolla gese het "so werk hy maar"

Jy moet ook nie aan ou glories vashou soos die super14 nie, ons speel nou die kerrie cup en die wereldbeker... mens is net so goed soos jou laaste game.... ek meen ek en jy weet die ozzies en kiwis het hulle goeie ouens gerus met die Super 14...

OK ek loop eers weer....
[/quote']

Aag Ja, ons kan nou nie al die records oortref nie. Anders gaan die ander spanne nooit die record verbeter nie. Moet maar wys ons is maar human.

Die Bulls kan maar hou aan die meeste rekords wat hulle het, veral daai van die super 12/14 wat hulle sukke oulike verloor streaks het!!!
Posted

Talking of the roof rack why dont you sketch one out' date=' I might have one made!!!!!!!!! or even a little Venter.....now wouldn that be nice we can even take a flask of coffee, some muffins, umbrella and two foldup chairs with!!!!!!!
[/quote']

Weet nie van die roof rack nie, maar wat van so een?

http://www.bicycletrailers.com/assets/product_images/200/102156000000000.jpg

Probeer http://www.bicycletrailers.com/

Daar moet iets wees wat in Oom se smaak val...

Terloops wat het BigH met Hendrik_Petoors gemaak??