Jump to content

Recommended Posts

Posted

Help asseblief.  Ek bly op die Ho?veld en hier is nie regtig bulte nie, wat moet ek doen om bulte te oefen.  V?r ry na Sabie toe of is daar 'n alternatief?

Posted

ja nee hier by ons op die Platteland is daar ook nie bulte nie (Saldanha) maar soos hulle se die wind maak op vir dit . Kom kuier hier by ons in die somer dan kan jy lekker bulte oefen LOL

Posted
ja nee hier by ons op die Platteland is daar ook nie bulte nie (Saldanha) maar soos hulle se die wind maak op vir dit . Kom kuier hier by ons in die somer dan kan jy lekker bulte oefen LOL

Genade ja - was so paar jaar terug daar. Het nog met my ou Avalanche hybrid gery...van Port Owen af amper tot by VredenburgDeadDeadDead Was amper dood!
Posted

Genade ja - was so paar jaar terug daar. Het nog met my ou Avalanche hybrid gery...van Port Owen af amper tot by VredenburgDeadDeadDead Was amper dood!

ja nellie jy sou dan die wind van voor af gekry het heelpad Burg toe die terug rit is lekker saam met die wind. Die Mykonos fun ride doen daai leg van velddrif vredenburg toe Big%20smileBig%20smile jy ken seker daai lied van Demis Roussos " My Friend the Wind "Wink ek is een van sy fan's  
Posted

Nee Henry, daar's BAIE.  Suikerbos as per Delgado, Commaro street and Glenvista area, etc etc.  Where on the Highveld are you?

Posted
Nee Henry' date=' daar's BAIE.  Suikerbos as per Delgado, Commaro street and Glenvista area, etc etc.  Where on the Highveld are you? [/quote'] Observatory, Linksfield.....