Argus parking nightmare

CatGirl

ja ja ja ek weet dit gan a absolute riller wees ma die jaar moet ek self sien en kom klaar. niemand wat kan drop off en pick up nie :wacko:

soo what i was thinking: i park somewhere halfway between start and finish..en ek is seker amal het daai idee :w00t: ma what to do oh what to do??

• Replies 49
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jy het die regte idee. Wees vroeg, dan parkeer jy in een van die parkeer plekke in die pad, nie die "parkeer areas" nie. Jy gaan andersins sukkel om uit te kom.

Daar is actually baie parkering op die foreshore, 'n blok of drie weg van die wegspring af. Na die tyd ry die busse vanaf Groenpunt terug na die Civic Centre (wegspring), so jy kan net op 'n bus spring. Ons het dit verlede jaar gedoen en dit werk baie goed!

Daar is actually baie parkering op die foreshore, 'n blok of drie weg van die wegspring af. Na die tyd ry die busse vanaf Groenpunt terug na die Civic Centre (wegspring), so jy kan net op 'n bus spring. Ons het dit verlede jaar gedoen en dit werk baie goed!

oppie bus met jou bike? :huh:

Jy het die regte idee. Wees vroeg, dan parkeer jy in een van die parkeer plekke in die pad, nie die "parkeer areas" nie. Jy gaan andersins sukkel om uit te kom.

jong ek spring mos eers laat middag weg, dans die hype omtrent die argus al verby! ha ha ha

Of julle parkeer waar nog plek is en ry met die flippen fiets tot die wegspring punt en wanneer julle klaar gemak het terug na jou motor toe. Dis Ape Town, dis nie groot nie en flat.

I parked in the field across from the Stadium and had no issues getting out..... then again I started in E and left relatively early (midday) :thumbup:

Of julle parkeer waar nog plek is en ry met die flippen fiets tot die wegspring punt en wanneer julle klaar gemak het terug na jou motor toe. Dis Ape Town, dis nie groot nie en flat.

ja boet dis die idee i just dont want to cycle to far to the car AFTERwards..ha ha ha

I parked in the field across from the Stadium and had no issues getting out..... then again I started in E and left relatively early (midday) :thumbup:

+1

I started in the "afternoon" but arrived early to park across from the Stadium as well...... then go for a coffee and muffin at Macdonalds ............ then take a slow ride to the start.... was still there by 8:00 .......when i left in the "evening" there was no traffic issues .............

Edited by Slow_one

On top of the station or in one of the parkades in town

It is an easy spin from Greenpoint

But you have to be frigging early.In along De Waal Dr,down Roland street,Loop and into town

Parking on the foreshore opposite the Naspers building should be good. Arrive early from the N1 side. It's a short ride from the finish through the Waterfront pass CTICC and you are there. If your are finishing later in the day getting out of Greenpoint in your car will be difficult.

ja boet dis die idee i just dont want to cycle to far to the car AFTERwards..ha ha ha

Lazy ass, dit is 2.5km van die Finish tot die Start. As jy iewers in die middle park kan dit JOU nie langer as 38min vat nie!

35 000 plus rides and machines...

Yip, gonna be crowded.

The best place to park is on Green Point side and do that warm up spin to the Foreshore.

There are millions of spaces to choose from.