Jump to content

Race vs "normal" mtb frame


CatGirl

Recommended Posts

I was looking at a carbon mtb frame on gomboom and the guy said it is a race frame and wont recommend it fror a SS.

so what is the difference???

 

what must I look out for when looking at a mtb frame for a SS?

something to do with the back triangle?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 49
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mens kan single speed bou met enige raam. Daai perd pp gomboom wil net belangrik klink met sy "race" frame. My SS is gebou met 'n raam wat 'n paar jaar terug die top racer van sy brand was. Dis steeds 'n vrek lekker fiets om te ry. met of sonder ratte.

 

maak eerder seker die raam pas jou. Dat die parte wat jy het daarop gaan werk, en daarna worry jy oor goed soos dir dropouts.

 

Al wat 'n raam as 'n SS raam kan maak is as die dropouts nie plek het om 'n deraileur op te sit nie. Maar jy gaan meeste rame met 'n chain tensioner kan laat werk vir SS.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Met n enkel spoed fiets wil jy nie die vurkhoek te styl he nie anders is dit moeilik om te staan en trap met die voorwiel direk onder jou as jy n opdraende uittrap .Dit geld natuurlik net vir bergfiets .Die beste raam is die waar jy meer agtertoe en regop sit [Amper al staan ] sodat jy maklik kan staan as jy moet .Kyk na die on one inbred raam se geometrie .Dit is naby aan perfek .Scott se harde stert rame het dieselfde hoeke .Momsen is effens styler .As jy natuurlik n langer voorvurk opsit kry jy dieselde of platter hoek

Link to comment
Share on other sites

Pretty sure that they were talking about the sliding drop outs.

 

http://www.pipedreamcycles.com/2012/wp-content/uploads/2013/01/BM_Skookum_R853_Gates-3_SQ.jpg

Link to comment
Share on other sites

What Phillip said. Ss frame has sliding dropouts but a normal frame cam be made to be Ss compatible with a chain tensioner.

 

The guy was probably referring to the bikes geometry when saying it was a "race" frame. Steep head angle etc. Nothing wrong with making a "race" frame into an Ss.

Link to comment
Share on other sites

mens kan single speed bou met enige raam. Daai perd pp gomboom wil net belangrik klink met sy "race" frame. My SS is gebou met 'n raam wat 'n paar jaar terug die top racer van sy brand was. Dis steeds 'n vrek lekker fiets om te ry. met of sonder ratte.

 

maak eerder seker die raam pas jou. Dat die parte wat jy het daarop gaan werk, en daarna worry jy oor goed soos dir dropouts.

 

Al wat 'n raam as 'n SS raam kan maak is as die dropouts nie plek het om 'n deraileur op te sit nie. Maar jy gaan meeste rame met 'n chain tensioner kan laat werk vir SS.

 

ja dis wat my LBS ook gese het, ek kan enige raam vat, en dan 'n "conversion kit" opsit.

ek sal doodseker maak die raam is die regte groote.

dankie

Link to comment
Share on other sites

Met n enkel spoed fiets wil jy nie die vurkhoek te styl he nie anders is dit moeilik om te staan en trap met die voorwiel direk onder jou as jy n opdraende uittrap .Dit geld natuurlik net vir bergfiets .Die beste raam is die waar jy meer agtertoe en regop sit [Amper al staan ] sodat jy maklik kan staan as jy moet .Kyk na die on one inbred raam se geometrie .Dit is naby aan perfek .Scott se harde stert rame het dieselfde hoeke .Momsen is effens styler .As jy natuurlik n langer voorvurk opsit kry jy dieselde of platter hoek

 

ek het al na on one gekyk(kan net nie onthou hoekom ek nie een wil he nie) lol

en die momsen het net 29'ers

Link to comment
Share on other sites

For a SS you need a steel frame ;)

 

ja dit weet ek :)

gannie carbon vat, te moeilik om te spray blykbaar

Link to comment
Share on other sites

ok... A carbon SS is a recipe for disaster....

 

The tension put through the chain stays and the BB is far more than a geared bike. This causes stress, which in time causes the fibres to rub, which causes failure and potential death... (dramatic but you get what I mean)

 

Also, the severe lack of lateral flex makes the bike very twitchy on those big effort climbs where you are out of your saddle fighting the bike just to turn the pedals.. (see above strees point)

 

Steel gives you whip and a bounce and doesnt fight you.... Comfort and ease are paramount in a SS especially if you want to use it often and/or race/spend long days riding on it.

 

I have tried all matter of material for my SS frames and go back to steel every time.

 

PM me your budget and or specs and I can help you out. I have a store full of SS gems.

 

I even have some ecccentric axel real hubs so you can run a regular dropout bike SS without a tensioner.

Link to comment
Share on other sites

ok... A carbon SS is a recipe for disaster....

 

 

 

So, none of the track riders are using carbon frames?

Link to comment
Share on other sites

oja ek weet mens moet 'n staal raam gebruik, maar hoekom?

Die S/S ouens maak almal of hulle moerse laidback is en dat daar geen reels is nie - hulle check ook maar uit wat is cool en wat nie. Staalraam is cool. Titanium is cooler (se ekke)!
Link to comment
Share on other sites

Die S/S ouens maak almal of hulle moerse laidback is en dat daar geen reels is nie - hulle check ook maar uit wat is cool en wat nie. Staalraam is cool. Titanium is cooler (se ekke)!

Daar defnitief n paar reels

 

Jy moet van bier hou.

Jy mag nooit jou bike weeg nie

Jy mag nie moan nie

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Settings My Forum Content My Followed Content Forum Settings Ad Messages My Ads My Favourites My Saved Alerts My Pay Deals Help Logout