Jump to content

Recognise these bikes?

andretraut

Recommended Posts

Posted

Goodwood police apprehended two suspects during the early hours of yesterday morning in possession of the bikes depicted in the attached images. The bikes were on the back of a bakkie and the suspects could not offer police a suitable explanation on the ownership. If you recognise the bikes, please give Goodwood police a call on 021 5924430. 

post-12004-0-89586200-1439446849_thumb.jpg

post-12004-0-08670400-1439446871_thumb.jpg

post-12004-0-27803200-1439446883_thumb.jpg

Posted

Andre, daar was mos so n maand of 2 terug n ou geroof by Tableview to hy oor die N7 gery het. Was ook n duur fiets gewees. Laasmaand dink ek daar was iemand op die mi citi buslane in Woodstock van n Cervelo geroof.

Goeiewerk SAPS. Goodnews for once. :clap:  :clap: :clap:  :clap:  :clap:  :clap:  :clap:  

Posted

Andre, daar was mos so n maand of 2 terug n ou geroof by Tableview to hy oor die N7 gery het. Was ook n duur fiets gewees. Laasmaand dink ek daar was iemand op die mi citi buslane in Woodstock van n Cervelo geroof.

Goeiewerk SAPS. Goodnews for once. :clap:  :clap: :clap:  :clap:  :clap:  :clap:  :clap:  

Hi Smurfy, die roof by die N7 was a Specialized Venge (Anton Wynand se bike). Ek volg gou die Woodstock een op, maar glo amper hierdie drie bikes kom uit een garage uit.

Posted

as in police spokesperson Andre Traut?!

if so, good to have you on our side!

That's him, and he's quite an accomplished rider in his own right. :thumbup:

Posted

Hi Smurfy, die roof by die N7 was a Specialized Venge (Anton Wynand se bike). Ek volg gou die Woodstock een op, maar glo amper hierdie drie bikes kom uit een garage uit.

Ek stuur gou die post na my pelle wat nou die ironman in Durban gedoen het. Miskien ken hulle dalk die eienaars.

Groetnis

Eddie Cockerill, jou undercover pel. :w00t:

Posted

Ek stuur gou die post na my pelle wat nou die ironman in Durban gedoen het. Miskien ken hulle dalk die eienaars.

Groetnis

Eddie Cockerill, jou undercover pel. :w00t:

Dankie Eddie, sou jou nooit op daai foto herken het nie! :devil:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Settings My Forum Content My Followed Content Forum Settings Ad Messages My Ads My Favourites My Saved Alerts My Pay Deals Help Logout