Jump to content

Recommended Posts

Posted
Franna - if you insist - okay!

Ek ry 'n large frame (57cm)

nellie - ek is game.

Ok, jy behoort te pas, net die saal pen lig, en miskien as jy dit wil koop, 'n effens langer stem opsit... and BOB'S YOUR UNCLE.Thumbs%20Up

CvanC - Ons kan Saterdag na afloop van Bonnievale gesels...ry sommer saam ons terug CW toe, jy kan vir Fatty help pace aan die voorkant as die Noord-Wes begin waai oppad huistoe...Confused
  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

ek dink ek droom...gaan ek REGTIG saam met iemand met 'n A seeding tandem ry?

Chris...ek belowe ek gaan jou iets aandoen as jy die 3de Desember vir my wegry!WinkLOL Sorry, dit gaan een dag wees wat jy maar vir my bo op elke bult sal moet wag!

Posted

A seeding is bietjie overrated. hehe

wel iemand sal moet afklim om my op te stoot, ek wonder of jy weet hoeveel ek weeg. Embarrassed

Dis okay ek sal vir jou wag op die bult, solank jy vir my onder by Pniel wag. hehe
Posted

Chris...ek belowe ek gaan jou iets aandoen as jy die 3de Desember vir my wegry!WinkLOL Sorry' date=' dit gaan een dag wees wat jy maar vir my bo op elke bult sal moet wag!

[/quote']

Ja, en jy gaan weer vir hom wag aan die voet van elke afdraand....LOLLOL
Posted

A seeding is bietjie overrated. hehe

wel iemand sal moet afklim om my op te stoot' date=' ek wonder of jy weet hoeveel ek weeg. Embarrassed

Dis okay ek sal vir jou wag op die bult, solank jy vir my onder by Pniel wag. hehe
[/quote']

Ek weet jy weeg baie minder as toe jy begin fietsry het (ongelukkig kan ek nou nie dieslfde s? nieEmbarrassed - het omtrent 30kg geweeg en nou wel...uhm...meer as ditLOL)

Deal!!!Clap
Posted

Chris...ek belowe ek gaan jou iets aandoen as jy die 3de Desember vir my wegry!WinkLOL Sorry' date=' dit gaan een dag wees wat jy maar vir my bo op elke bult sal moet wag!

[/quote']

Ja, en jy gaan weer vir hom wag aan die voet van elke afdraand....LOLLOL

gelukkig weet ek hoe om sy brieke te ontkoppel as ons naby iets kom wat enigsins lyk na afdraandWink hiehiehieLOL evilEvil%20Smile evilEvil%20Smile evilEvil%20Smile
Posted

...you don't know the half of it!Evil%20Smile 

okay, wag...ek gan nou shut up! Anders gaan jy vanaand nog spyt wees dat jy ingestem het om dit saam met my op 'n tandem te waag en uit-chicken.