Fatty = laat ek jou stap vir stap verduidelik

Brakkies Sport Fotos

Boor die gate en sit dit vas met self tapping skroewe. Enige hardware sal dit h?.

Ek het by die 24hr gesien 'n ou het 'n plank op sy bak wat die QR op het. So kan jy 'n paar bikes opsit en die plank weer verwyder as jy dit nie nodig het nie. sorry maar ek het nie gesien hoe die plank in plek gehou word nie.

Its locked.

I first had the "lever" on the opposite side to make sure it donlt move' date=' but it was difficult to get hold of it once the flap is closed. So I moved t to the other side.

But its solid. The only show of movement is the "flap" plate were the bolt and nut goes through. But not realy movement.[/quote']

What I mean is how when you drop the flap does the clamp allow it to rotate? Surely that must rotate otherwise you would kill the drop outs on your fork?

20061214_031207_qr.jpgWat van so iets. did is maar twee stukke square tubing wat binne in mekaar skuif and dan teen die kante van die bak druk en in plek gehou word met 'n wingnut. Jy kan ook dan 'n paar QR opsit.

Sal jou my patent Sondag wys . Ek kan dit van een bakkie na ander ene sit ek dit is sommer van stuk aluminium gemaak .

Hierdie ander patent lyk moewiese interesant en ek wil dit net probeer vir die hel daarvan .