Jump to content

Recommended Posts

• Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted
BUT WHY IS RICHARD = DICK AND WILLIAM = BILL

i cant make sense of it!

phew, thought it was only me.  Feel better about the afrikaans names now. Tongue
Posted
Afrikaners = Africans

Afrikaanses = Afrikaans speaking people.

From the dictionary:-

Af?rican, (n) Afrikaan

Afrika?ner2, (-s), Afrikaner; Boer; South African

Afrikaans?, (s) Afrikaans (language)

There is no such word as "Afrikaanses"

It is a word thought out by an ienglieshmens.
Guest colonel
Posted

It makes no difference with the Afrikaans names, its a dying language and soon there wont be any Flips, Koos and all the rest.

Posted
Frikkie = Frederik
Wim = Wim
Flip = Phillip
Org = George
Koos = Kobus/Koos
Tobie = Tobias/Tobie
Jampie = ??
Sakkie = Isak
Santie = Sanmarie of so iets
Kallie = Kallie

Apie = ?

Posted
It makes no difference with the Afrikaans names' date=' its a dying language and soon there wont be any Flips, Koos and all the rest.[/quote'] ...... en daar trap die stoepkakkertjie so waaragtig in sy eie bol stront!!!!!!!!  Soek jy weer aandag sodat jou fanclub vir jou Private Mails van aanmoediging kan stuur klein mannetjie!!!!!!!!
Posted
Frikkie = Frederik
Wim = Wim
Flip = Phillip
Org = George
Koos = Kobus/Koos
Tobie = Tobias/Tobie
Jampie = ??
Sakkie = Isak
Santie = Sanmarie of so iets
Kallie = Kallie

Apie = ?

this oke was big , and i think his name was Abraham, Apie was pronounced Uppie (as in guppy and not AApie
Posted

It makes no difference with the Afrikaans names' date=' its a dying language and soon there wont be any Flips, Koos and all the rest.[/quote']

not true, we thought humans evolved and theres no Neanderthals left, but you are still here. Maybe a few fanies, flips and Kosies can survive as well. WinkLOL FanieFiets2009-01-28 04:24:39

Guest colonel
Posted
It makes no difference with the Afrikaans names' date=' its a dying language and soon there wont be any Flips, Koos and all the rest.[/quote'] ...... en daar trap die stoepkakkertjie so waaragtig in sy eie bol stront!!!!!!!!  Soek jy weer aandag sodat jou fanclub vir jou Private Mails van aanmoediging kan stuur klein mannetjie!!!!!!!!

I refuse to lower my standards and get out a "(dying) afrikaans dictionary" and try and translate what you have typed there.

BUT I am sure you only sang my praises so I will walk away with a smile on my face knowing my job is done!WinkTongue
Posted
BigH is now the "Moer in"...is that correct?! My Afrikaans is kinda bad!

Nee wat grys uil ek is nie de moer in nie ek is net verbaas dat die verwaande klein etter aanmekaar torring met die "Afrikaans is dood" storietjie van hom. In die beskermde enklawe van ienglieshmens in die Kaap Kolonie waar die klein moer bly dink die arme gin and tonice styweboordjie sotlike maatjies van hom dat dit dalk gebeur. Sjeim!!!!!!!
Guest Agteros
Posted
afrikaaner  is a verbErmm

There is no such word as "afrikaaner", as it contradicts all the spelling rules of the Afrikaans language. The aa (lang a) gets shortened because of the suffix (agtervoegsel), hence afrikaner.
Posted

BigH is now the "Moer in"...is that correct?! My Afrikaans is kinda bad!

Nee wat grys uil ek is nie de moer in nie ek is net verbaas dat die verwaande klein etter aanmekaar torring met die "Afrikaans is dood" storietjie van hom. In die beskermde enklawe van ienglieshmens in die Kaap Kolonie waar die klein moer bly dink die arme gin and tonice styweboordjie sotlike maatjies van hom dat dit dalk gebeur. Sjeim!!!!!!!

Ek wil nie petrol op die vuur gooi nie, maar die ingilse probeer al Afrikaans onderdruk sedert die 1800s. Die Afrikaners was toe minder en hulle het nie eers boeke of skole gehad wat die volk onderig het nie en nog steeds kon hulle nie slaag nie. Selfs nie eers 'n verbrande aarde veldtog tydens die boere oorlog kan ons onder kry nie. Wat wel waar is oor die ingilse is dat die son nooit oor hulle ryk gesak het nie en nou skaars 'n 100 jaar later is daar nou minder ryk en sommer baie krake in die eens magtige "empire"

Solank ons die taal praat sal hy NOOIT sterf nie. Jy kan hom van die boeke afhaal. Uit die wet uit. Noem maar op. Dit sal NIE werk nie.

Groete