Jump to content

Recommended Posts

Guest Big H
Posted

Yikes .... grens dit nie aan kinnermishandeling nie..... kan jy dink hoe skeee daai laaitie as hulle hom skrop..... hy WIL dalk nie skoonkom nie en net so bly!!!!!!!

Guest Big H
Posted

Tee heee!!!!!LOL gelukkig lyk hy nie soos 'n tannelose Leeu nie!!!!!!

Guest Big H
Posted

Mampara en cervelo bly altwee dar annerkant die Jukskei.... sooo????? ekke se maar net!!!!!!! Big H2007-04-24 06:26:17

Posted
Julle is 'n klomp losers! Ek dink die twee lyk baie oulik.  Laat ek raai julle is 'n klomp souties wat skree vir die Sharks..

Gaan was jou mond uit meisiekind en vra dadelik onverskoning. Ek skree vir g'n span nie. Op so 'n manier sal ek nooit teleurgesteld wees nie.

Posted

Laat ek raai julle is 'n klomp souties wat skree vir die Sharks..

While it is embarressing to own up to - I actually scream (and not very loudly) for the Stormers...Ouch

Guest Big H
Posted

Mampara is 'n draadsitter.... Mampara is 'n draadsitter!!!!!!!!pee we a wee weee!!!!!!!!! tee heee!!!!!!!

Posted
Julle is 'n klomp losers! Ek dink die twee lyk baie oulik.  Laat ek raai julle is 'n klomp souties wat skree vir die Sharks..

Gaan was jou mond uit meisiekind en vra dadelik onverskoning. Ek skree vir g'n span nie. Op so 'n manier sal ek nooit teleurgesteld wees nie.

Met SA rugby is dit defnitief die beste opsie om maar eerder vir niemand te skree nieClap.  Ek kyk nie eens meer rugby nieEmbarrassed...
Posted

MW wat is fout met jou???!!! Hoe kan jy nie rugby kyk nie? Wat kyk jy dan op 'n saterdag middag? Project Runway....

Tenminste het die program n HOT Presenter......Wink