Jump to content

Recommended Posts

Posted
Agge nee' date=' waar's die kind se ma?!! Kon sy nie 'n stokkie voor hierdie onsinnigheid steek nie?[/quote']

Dit is sy ma in die foto..Het jy al daai vroulikke blou bul ondersteuners gesien?! S C A R Y !!
Posted
MW wat is fout met jou???!!! Hoe kan jy nie rugby kyk nie? Wat kyk jy dan op 'n saterdag middag? Project Runway....

WTF is di? Project Runaway waarvan jy praat? - ek kyk slegs F1 en Discovery/NG/History channel.  Die res is alles 'n waste of time.

Posted
Julle is 'n klomp losers! Ek dink die twee lyk baie oulik.  Laat ek raai julle is 'n klomp souties wat skree vir die Sharks..

Nee Antie , jy raai mis - ons is nie souties nie, en ons kyk nie eens rugby nie, there is a better game that they call SOCCER...Wink
Posted

Velouria... Please be more spesific.

(A) Do you scream AT the Stormers ... (b) for the Stormers?

Last week was FOR the Stormers, the week before was AT the Stormers!

Posted
Julle is 'n klomp losers! Ek dink die twee lyk baie oulik.  Laat ek raai julle is 'n klomp souties wat skree vir die Sharks..

Grapkas so sien ons jou Vrydag op Loftus?
Posted

Mebbe IanC. Ek wil net vir Cervelo en Popey s? dat al wanneer sokor nog ooit vir my opwindend was was die dag to zizu daai ander dude met sy kop gestamp het. Andersins BOOOOOORIIIIIIING>>> But to each his own..

Posted

Velouria... Please be more spesific.

(A) Do you scream AT the Stormers ... (b) for the Stormers?

Last week was FOR the Stormers' date=' the week before was AT the Stormers!

[/quote']

Velouria, I'm also a Stormers fan...... but lately spend more time cheering for the Reff... just find it a bit less frustrating, BUT I WILL NEVER STAND DOWN FROM SUPPORTING THE STORMERS/WP........  Ek drink te lekker as hulle wen en net so as hulle op hulle moooooooers kry...LOL

Posted

BOOORRRRRRIIINNGGGGG....????? goodness me grapkas!!!! Rugby is van boring aanmekaar gesit, net die fluitregter blaas 50miljoen keer die fluitjie om dit te onderbreek!