Panorama Tour - Seedong is out

narra

I suppose A is the best group' date=' since Andrew Mclean and lastyear's winners are in A. Guess I'd better send them a mail, and hopefully we can also move to A.[/quote']

You best do that as you need to start with your team support tandem.. Wink And I see that they are starting in A

... sneak past in the neutral zone to where you think you belong ... after Day 1 you'll settle into your proper group ... then I again I'm thinking MTB multiday ... I guess with roadies you need a wheel to suck onto and tactics matter. Oh well .. have fun and say hi to my favourite cycling lady ... Fiona.

Me and Beee also in C... just smile and wave as you pass please! CryEmbarrassedConfusedLOLLOL

Doret & Carien in D ???  How did that happen?  It gives them someone to chase I think...
Chilli Pepper2007-04-26 01:10:16

Hier begin die bitchery al klaar! Fiona en haar span is meeste van die tyd by die bergfietsrenne betrokke en ek dink nie hulle ken die padfiets manne so goed nie.

Die toer was laasjaar 'n reuse sukses omdat die mense 'n baie gesellige groep was, maar soos ek in 'n vroe?r pos ges? het: Dit lyk of die hele gees van die toer die jaar gaan verander"

Christie - as jy dink die Lappies boeties gaan hulle laat injaag deur 'n klomp outjies van D-groop, maak jy 'n fout...

Ek sien Donovan van Gelder en Lee Muir spring saam met my in B weg.

Christie - as jy dink die Lappies boeties gaan hulle laat injaag deur 'n klomp outjies van D-groop' date=' maak jy 'n fout...

[/quote']

Die "klomp outjies" het dalk wat dit vat om vir Lappies in te jaag..........Embarrassed

Veral as jy in gedagte hou dat dit 'n "mass start" is.....

Spinnekop2007-04-26 04:12:08

Aaahhh, ek sien nou eers die twee TCS spanne, sorry. Waai net as julle verbykom...