Jump to content

Recommended Posts

Posted

Bike is worth R 130 000-00 is brand new.  Size is small.  If someone wants it they can deposit R 55000-00 into my account and I will organise. PM's welcome. Big%20smile  I took a couple of quick pics short while ago. 

Posted

Faan ek sien net tieties wat galop op die posting...... nix foties nie!!!!!!!!

Posted

Hi Fanie

Miskien moet jy jou bank besonderhede ook post om hierdie saak te vergemaklik. Ek is seker mense sal oor hulle voete val om vir hierdie bargain te gaan!

Ek sal graag die 1e betaling wil doen, maar sal jy asb die geld vir my terugbetaal indien ek nie van die fiets hou as jy die fotos plaas nie?

Ta

Posted

R 55000-00 vir die fiets in totaal. Bargain as jy enigsins in die mark vir daai soort fiets is.

Agteros - Ek wil nie my banking details opsit nie, netnou betaal 5 ouens vir my R 55000-00 in en dan skip ek uit die land uit.

Posted

Sjoe maar dis sexy? so Was iemand daar? Ek het nie die krag om te gaan wrestle daar tussen die ouens nie. groot bargains?

Posted
maak 10:00 oop.  Ek gaan oor so paar minute gaan kyk.  Al is dit net om te sien hoe mense mekaar moer vir 'n paar tubes wat halfprys is! 

Haha. man.. ek sal altyd n paar extra tires of sulke goed kan spot...

Ek soek n 28.6 seatpost. ligte een vir my HT.. maar al die pad daantoe ry vi dit? en dan het hulle prob nie eers daai size nie.. nee wat