Jump to content

Recommended Posts

• Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Thx Pokerface. En Pops, al hoekom ek die kortroetes gedoen het is omdat ek nog nie fiks was na my val en vreeslik gesukkel het met my nek... Ekt nou al di lange by Hex vallei en by di Karwats gedoen... I'm back!! haha. Langes is baie meer fun!!

Posted

..maar my coach is n **** en wil nei he ek moet vandag al oefen nie, soooo ek sal maar eers more begin  $#%$#%$#%$#%#$%!!!!!!!!!!!!!!!AngryCryOuch

Posted

I've gone from P to K in the last 3 months and that was after a 2 month lay-off so I'm very happy.  If they had included the Robertson race in the seeding I would have been up to J. 

My best ride index was the Tru-Cape MTB at Grabouw - 26.37 (fits into the I seeding group).  I'm getting there slowly but surely.

I just love having a goal to work towards! 

Congrats Marius on your A seeding.

Posted

"liefie", ek was ook vir 'n week siek, so maybe moet ons twee kranklikes saterdag daai grondpad gaan ry wat ek jou nog wil wys. dis so 85km en vat about 3h15 - 30min om klaar te maak teen 'n baie easy en gemaklikke pas.popeye2007-06-06 06:54:25

Posted

thx Ratty! en goodluck with getting your A Seeding!!Smile

Klink soos n Plan Pops, sal sien of ek die coach se arm kan draai maar hy is n regte $%$% op die oomblik..Ouch
Posted

draai sy rubber arm, ja lilo jy is ook welkom. dis 'n baie nice roete. jy het in die middel 'n "escape" om terug te ry durbanville toe (van silo's)

dis nir 'n technical roete maar oop grondpad en geen motors. openbare pad tussen plase deur ens.popeye2007-06-06 07:04:18

Posted

Ok, die Knorpot het gese ek en Lilo kan maar saam met jo gaan vir n cruz, yaaaaay!!!! ek kan jou my tricks op die mtb wys, ek raak nou nagal goed hoor!!Wink

Posted
..maar my coach is n **** en wil nei he ek moet vandag al oefen nie' date=' soooo ek sal maar eers more begin  $#%$#%$#%$#%#$%!!!!!!!!!!!!!!!AngryCryOuch[/quote']

M, dis nie cool om so iets op die Hub te s? nieAngry
MWdeJager2007-06-06 07:22:40
Posted

ok, dans daar 'n easy mtb cruz aan op saterdag oggend. (net nie terwyl dit nog donker is asb).

so, is dit net ons of moet ons nog so 5 siele saam nooi.

geen gejaag, ek en maruis is siek !!!!! :-)

(ek check gou die garmin route)popeye2007-06-06 07:26:11