Jump to content

The Felt thread


narra

Recommended Posts

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

 

felt a bit tired this morning[/quote']

 

Maybe because you weren't on a Felt ?

narra2007-06-12 07:18:50

Link to comment
Share on other sites

i am soooo tempted to post another Felt TT bike pick, but i might be accused of stirring againPinch

Link to comment
Share on other sites

i am soooo tempted to post another Felt TT bike pick' date=' but i might be accused of stirring againPinch[/quote']

 

Jy gestir Shocked wanneer?
Link to comment
Share on other sites

Okay...a masked guy(or is it turtle???WinkLOL) with a nice looking Felt!Big%20smile

20070612_101458_IMG_1490.JPG

 

LOLLOL

 

nee kyk, daai oros pakkies van julle het jou definitief oranje-bedinges gemaak WinkLOL
jellytot2007-06-12 10:28:01
Link to comment
Share on other sites

Okay...a masked guy(or is it turtle???WinkLOL) with a nice looking Felt!Big%20smile

20070612_101458_IMG_1490.JPG

 

Capie JY SOEK VIR ........WinkTongueBig%20smile
Link to comment
Share on other sites

 

Jy gestir Shocked wanneer?

 

Jis ja...ek vra daai selfde vraag! Blykbaar foto's wat ek gepost het of ietsShockedErmm

 

 

LOLLOL

 

nee kyk' date=' daai oros pakkies van julle het jou definitief oranje-bedinges gemaak WinkLOL

[/quote']

 

probeer jy s? ek is 'n vet, oranje mannetjie heh??AngryWink

 

Capie JY SOEK VIR ........WinkTongueBig%20smile

 

ja.........???

 

hey - ek moes die bene uithaal want Modder en TeWarm het 'n probleem met my "leg-fetishes"Unhappy

 

...en die gesiggie....hmmm die bene is deel van die advertensie, so kon nie net een van die twee wys nie, so toe besluit ek maar om die gesig en bene te verwyderBig%20smile
Link to comment
Share on other sites

[probeer jy s? ek is 'n vet' date=' oranje mannetjie heh??AngryWink

 

Capie JY SOEK VIR ........WinkTongueBig%20smile

 

ja.........???

 

hey - ek moes die bene uithaal want Modder en TeWarm het 'n probleem met my "leg-fetishes"Unhappy

 

...en die gesiggie....hmmm die bene is deel van die advertensie, so kon nie net een van die twee wys nie, so toe besluit ek maar om die gesig en bene te verwyderBig%20smile

 

Nee, nooit nie!....onthou die oros mannetjie is o-raaaanje. 

 

Hey, jy moes niks ge-edit het nie, ons girls moet ook mos ons 'friday eye candy' kry EmbarrassedWinkLOL
Link to comment
Share on other sites

Nee' date=' nooit nie!....onthou die oros mannetjie is o-raaaanje. 

 

Hey, jy moes niks ge-edit het nie, ons girls moet ook mos ons 'friday eye candy' kry EmbarrassedWinkLOL
[/quote']

 

Ag Jellybaby, ek trek net jou been!

 

Hehehe...nee - dan kry ek weer op my hel omdat ek aanmekaar sulke foto's van die talent in Bloemfontein postLOLEmbarrassed

 

(psst....maar as jy mooi vra kan ek vir jou 'n paar ander aanstuurWink)
Link to comment
Share on other sites

Gee my bietjie kans - ek sal nogThumbs%20Up...ek skuld anyway nog vir jou en daai ander girl elk 'n paar foto's van Mu....uhm...toemar, nevermind - jy weet wieWink

Yes! defnitief! hmmm...ons gan die vakansie Namibi? toe - jy kan altyd saamkom dan vra ek my pa om so klein bietjie van 'n ompad te vat en ons in Bloem te gaan afgooi - dan kan ons sommer soos regte Capies iewers op 'n stoep gaan kampEmbarrassedBig%20smile..bring net jou slaapsak!Wink
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Settings My Forum Content My Followed Content Forum Settings Ad Messages My Ads My Favourites My Saved Alerts My Pay Deals Help Logout