Jump to content

Finally, the SS is complete......


rock

Recommended Posts

Hey Rock!

She looks sweet!

What's the deal with the fork?

Is that the original from the Trek - or did you have to shop around?

 

Oh - and be sure to give us a "1st ride report"!
RodTi2007-08-15 08:16:53
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 41
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sorry I don't get single speeds Confused

 

And you're most certainly not alone...

 

But dang, without being able to properly explain or justify it - I just know that as soon as the novelty has worn off on my next bike, which will finally be a dual-sus - my old graceful hardtail is going to get a makeover... SS style... Big%20smile
Link to comment
Share on other sites

Sorry I don't get single speeds Confused

 

Viskop, ek weet nie hoe oud jy is nie. Ek het grootgeword op single speeds. Net die ryk kinners het Sturmey Archer three speeds gery en die baie ryk kinders het D&H fietse met simplex vierspoed derraileurs gery. My eerste fiets het ek in 1961 gekry en was 'n no 24 Phillips met 'n backpedal briek. Die mistieke van Singelspeed sal vir altyd by ons wees en deel wees van fietsry. As ek my double suspension fiets koop gaan ek die Gary Fisher 'n behoorlike singlespeed maak. Ek kan nie wag nie..... al gebruik ek hom net om melk mee te gaan koop met 'n carrier agterop.... singlespeed wil ek he!!!!!!!!!
Hendrik Petoors2007-08-15 10:40:59
Link to comment
Share on other sites

Rock

 

Awesome bike. Really the simplicity do it for me. a Job well done.

 

You doing any other bikes for other people also?

 

Many happy rides.!
Link to comment
Share on other sites

Sorry I don't get single speeds Confused

 

Viskop' date=' ek weet nie hoe oud jy is nie. Ek het grootgeword op single speeds. Net die ryk kinners het Sturmey Archer three speeds gery en die baie ryk kinders het D&H fietse met simplex vierspoed derraileurs gery. My eerste fiets het ek in 1961 gekry en was 'n no 24 Phillips met 'n backpedal briek. Die mistieke van Singelspeed sal vir altyd by ons wees en deel wees van fietsry. As ek my double suspension fiets koop gaan ek die Gary Fisher 'n behoorlike singlespeed maak. Ek kan nie wag nie..... al gebruik ek hom net om melk mee te gaan koop met 'n carrier agterop.... singlespeed wil ek he!!!!!!!!!
[/quote']

 

 

well saidClaprode my ss at logwood with my kids the other day. best funs i've had in yonks!
Link to comment
Share on other sites

O ja daai double suspension gaan 'n Ventana El Conquistador Tandem wees met electric sex welding!!!!!!!!!

20070815_111706_BlueventanaWebS.jpg 

 

 
Hendrik Petoors2007-08-15 11:18:23
Link to comment
Share on other sites

Nee dankie ek stel rerig nie belang nie..... M sal dan MOET begin werk agterop!!!!!!!!

 

M se nou net ....... "dit is erg genoeg dat ons nie eers 'n enjin het nie"!!!! 1teee heeeee
Hendrik Petoors2007-08-15 11:33:02
Link to comment
Share on other sites

Nee dankie ek stel rerig nie belang nie..... M sal dan MOET begin werk agterop!!!!!!!!

 

M se nou net ....... "dit is erg genoeg dat ons nie eers 'n enjin het nie"!!!! 1teee heeeee

 

LOLbut that's the great thing about a singlespeed, you realise you are the engine, and there's no awkward mashing of gears on a hill and burning of clutches!
Link to comment
Share on other sites

 

Sorry I don't get single speeds Confused

 

Viskop' date=' ek weet nie hoe oud jy is nie. Ek het grootgeword op single speeds. Net die ryk kinners het Sturmey Archer three speeds gery en die baie ryk kinders het D&H fietse met simplex vierspoed derraileurs gery. My eerste fiets het ek in 1961 gekry en was 'n no 24 Phillips met 'n backpedal briek. Die mistieke van Singelspeed sal vir altyd by ons wees en deel wees van fietsry. As ek my double suspension fiets koop gaan ek die Gary Fisher 'n behoorlike singlespeed maak. Ek kan nie wag nie..... al gebruik ek hom net om melk mee te gaan koop met 'n carrier agterop.... singlespeed wil ek he!!!!!!!!!
[/quote']

 

Hendrik,ek kan jou standpunt nogal insien.Dis net asof meeste ouens dit doen want hulle het een of ander ou by die epic 'n single speed sien ry nou ewe skielik is dit cool.Ek dink dis 'n fad,ah well,dis my opinie

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

O ja daai double suspension gaan 'n Ventana El Conquistador Tandem wees met electric sex welding!!!!!!!!!

20070815_111706_BlueventanaWebS.jpg 

 

 

 

Iets pla my van hierdie fiets,kan nie my vinger daarop sit nie

 

Link to comment
Share on other sites

O ja daai double suspension gaan 'n Ventana El Conquistador Tandem wees met electric sex welding!!!!!!!!!

20070815_111706_BlueventanaWebS.jpg 

 

 


Iets pla my van hierdie fiets' date='kan nie my vinger daarop sit nie
[/quote']

 

Ja wa 's die donnerse trappe. het ons nou 'n cut en paste society geword
Link to comment
Share on other sites

 

O ja daai double suspension gaan 'n Ventana El Conquistador Tandem wees met electric sex welding!!!!!!!!!

20070815_111706_BlueventanaWebS.jpg 

 

 

 

Iets pla my van hierdie fiets' date='kan nie my vinger daarop sit nie

[/quote']

 

Ja wa 's die donnerse trappe. het ons nou 'n cut en paste society geword

 

LOL!!!,dis dit!!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Settings My Forum Content My Followed Content Forum Settings Ad Messages My Ads My Favourites My Saved Alerts My Pay Deals Help Logout