Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hey' date=' I feel like I missed out on the whole missing out thing!  I almost wish I had turned up just to be turned backLOL

[/quote']

Ja...ek's nogsteeds flippen bly ek't gegaan - dit was baie lekker!Big%20smile
  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

I must say, I felt for you while we were riding. I had all my wet weather kit on, including my fantastic thick boot covers and I was cold, those fingers of your must have taken at least 3 beers to warm up!

Posted
I must say' date=' I felt for you while we were riding. I had all my wet weather kit on, including my fantastic thick boot covers and I was cold, those fingers of your must have taken at least 3 beers to warm up![/quote']

HAHAHAHAHA - daar is nie pille vir domgyt nie.

Dis nogsteeds yskoud, die bier het nie eers gehelp nie. Sal seker help as ek die nat klere uittrek!!!  Ek gaan gou stort en droog aantrek, Miskien help dit!
Posted

Woke up this morning with coffee and stayed in bed reading "The Rider".  All about a bike race.  About as close as I wanted to be to a bike this morning!!!

Posted
I must say' date=' I felt for you while we were riding. I had all my wet weather kit on, including my fantastic thick boot covers and I was cold, those fingers of your must have taken at least 3 beers to warm up![/quote']

Dis nogsteeds yskoud, die bier het nie eers gehelp nie. Sal seker help as ek die nat klere uittrek!!!  Ek gaan gou stort en droog aantrek, Miskien help dit!

At least the beer stays cold in yor hands! Warm beer is for those dom Engelsmanne!
Posted

At least the beer stays cold in yor hands! Warm beer is for those dom Engelsmanne!

LOLClapLOL

chat in the morning - rugby time again!

STAY WARM and OUT OF THE RAIN
Posted

Who was that aimed at? Me?Embarrassed
Posted
hahaha - hey...but we were all still in good spirits after our ride. No harm done:)

It was good fun. It was great fun to ride with a bunch of crazy hubbers!!!LOL
Posted

Dit was eintlik heel lekker in die reen. My swartsak insulation was heel suksesvol. My Polar se die temp was 8 degrees gewees vir ons ride. Met die reen en die wind chill sou dit seker heelwat laer gewees het.

Ek sou dit laaik as PPA vir ons die eerste stage laat ry het en weer terug....Die simpel ouens wat wou natuurlik. Dit was mos nie die gevaarlike gedeelte nie? Ag, wat ek gaan myself nou nie te veel daaroor komkommer nie.

Dar was nogal 'n klomp hubbers in ons groep, baie fun ride gewees.

Posted

More.

Ons reelings het toe nie so goed afgeloop. Ek en Faan was op die punt om saterdag laat deur te ry toe hy my laat weet sy beursie is op AWOL.

Toe besluit ons oms maar sondag oggend deur te ry.

Ook net uit genade, maar sondag oggend toe ek opstaan en Faan se sms kry "leen my 'n reenjas asb.), toe druk ek die groen knoppie en klim terug onder die duvet.

Sorry, Faan.... Sorry Nellie...

Maar ons ou mense moet oppas vir long onsteking en al die siektes wat deur koue veroorsaak word.

Dit was eenvoudig net te onsmaaklik buite om fiets te ry.

Nellie, ek skuld jou 'n x-tra large pizza. Next time.. promise.

Posted

Ek het 'n plan - aangesien daai hubber ride gisteroggend so lekker was. Hoekom reel ons nie 'n hubber ride vir die Sondag na die D/ville race op die Saterdag nie. Dit was lekker van die klomp is skreeusnaaks. Niemand hoef niks te betaal nie en dan is dit 'n 2 stage race oor 2 dae. Nellie kan by oom POPS oorbly!!! En dan na die ride kan oom Pops vir Nellie haar XLarge Pizza koop. En dan kan die hubbers wat dit gemis het ook join

Posted

ppa website:

The PPA Four-in-One Stage race was cancelled earlier today due to safety reasons, with temperatures at 06h00 this morning reaching barely 7 degrees in Worcester and a mere 3 degrees on the top of Franschhoek Pass three hours later, accompanied by icy rain, snow and flooding roads near Villiersdorp.

Posted

Me and Lilo also got up at 3:15, it was rainign then, but we have a Mtb season behind us, we use to it raining when we get up to get ready for a event, like I always say, nothing gets inmy way on race day...but I have to say, when Karin said the event is off I was really happy, was not looking farward to spending 5-6hours sopping wet, so good Call! I also started having a sore throat on Friday and now have a full grown flu/cold, so I think I would have been a lot worst off if I did do the event.

Do you guys think we'll get our money back will they mail us our Muffens???Stern%20Smile