Jump to content

Blou Bull......... I mean Bokke Bo!!!!!!

Recommended Posts

• Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Ag toggie as mens grootmense nog moet skoolgee..... spesenjaal vir ewep en R2D2...... MWNN in onopleibaar:-

herring "a red herring" 'n poging om die aandag af te lei; draw a red herring across the track/trail die aandag aflei.
Posted

Nee oom H: Herrings are small oily fish of the genus Clupea

Dus, logiese afleiding -> Herring = vis.  Haaie is ook visse dus het die haaie die koppie huis toe gebring!

Posted

Jy is reg die sjarqies is wel "oily".............. het Oily le Roux nie ook vir hulle gespeel op 'n stadium nie???????

Maar nou ja.... lyk my jy sukkel om te lees??????
Posted

Luister..... hierdie post was veronderstel om die Bulle se Wereldbeker oorwinning te vier nie om oor "oily sjarqies" te praat nie...... bly by die topic of bly weg!!!!!!!

Posted

Nee, die SHARKS het die W?reld Koppie gevat!!!  Kyk na wat OOM ges? het.  Oom s? self oom het vir ons 'n vis gegee!!!!!  Hehehehe, bulle is nie visse nie.  So raai wat, oom het oomself gehijack!!!

Posted

Piet, jy het weer 'n dubbele dosis Slim Jannie pille gedrink vanoggend. Sal met die nurse moet praat dat sy jou dosis Ritalins verdubbel!!!!!!!!

Posted

Sy het vanoggend, maar dit help nie.  My hiper-intellegent brein is besig om die groot gate in oom se redenasie en logika aan die publiek uit te wys!

Posted

Is jy R2D2 ook ........... want jy klink soos hom!!!!??????

Posted

Ek het rumour gehoor dat Percy (kom hy nie daar uit jou wereld uit nie..... oorspronklik) gespeel het met af knie ligamente..... as dit so is stuur ekke my Pro Patria Medalje met 'n Kunene Balkie more aan hom.

Posted

nee jis ek weet nie ek dink hy kom oorspronklik uit namibia uit. hy is mos n import hier in shark land. die plek is so bedompig ek weet nie hoe die mense dit hier uithou nie