CWC online

Lilo

Ekt 'n voeltjie hoor fluit dat Chris se nuwe site vandag gelaunch word.... So hou julle beursies vas!!!!Big%20smileWink Nee wag, eks sien hys up and running... Maak 'n draai by www.cwcycles.co.za

• Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nee lilo wat maak jy my geld is op CryCry ek wag vir payday 

Agnee man! En ek dog ek help....Embarrassed

Tyd om een van die plastic goete uit te ruk en mal te gaanLOL

ja nee sweetie maak my dood ek het nou net dar gaan loer en hulle prices lyk baie goed ek moet se. delivery ook nie bad r100 vir ons wat nie altyd kaap toe kom nie is dit die moeite werd . ek kyk maar nou net om te sien wat ek NEED WinkWink

Tyd om een van die plastic goete uit te ruk en mal te gaanLOL

ja nee sweetie maak my dood ek het nou net dar gaan loer en hulle prices lyk baie goed ek moet se. delivery ook nie bad r100 vir ons wat nie altyd kaap toe kom nie is dit die moeite werd . ek kyk maar nou net om te sien wat ek NEED WinkWink

...hagar while you feeling so "spenderish", get some tubbies for me, the Vittoria EVO CX's x6 will do and ship them to JHB Big%20smile Cheers mateThumbs%20Up

what have they done with the campag grousets...... can't find them...... help

Maybe they sold out after all the publicity campag received on the hub recentlyLOL

LOLLOL I hear you jason i was just looking at all the things there and thinking how I could spend holyrollers lottery money when he comes to visit. You never know we could get you those tubbies with the spare changeWink I never got the email very peed off but maybe scotty could make me a loan I believe he also in the money .

Reg please dont talk about saddles my wife still cant belive i paid over r1k for my specialized toupe saddle she still thinks i am a bit touched Big%20smile

what have they done with the campag grousets...... can't find them...... help

Maybe they sold out after all the publicity campag received on the hub recentlyLOL

was that Campy vs shimano avatar yesterday . they must have been offended