Jump to content

Recommended Posts

Posted

Who are they?joe low oom hennie of big h outjie in pienk groot lem sammajoor bmw outjie groot tannie

Karel wye voete. Wie is daai wat weg gejaag is. Die mods. Ek dink eccentric groot antie joe low groot hennie is dieselfde ou wat nie van die ander oom met sy bmw kereltjie in pienk hou nie.

• Replies 40
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Who are they?joe low oom hennie of big h outjie in pienk groot lem sammajoor bmw outjie groot tannie

Karel wye voete. Wie is daai wat weg gejaag is. Die mods. Ek dink eccentric groot antie joe low groot hennie is dieselfde ou wat nie van die ander oom met sy bmw kereltjie in pienk hou nie.

So wat is jou ANDER hub naam sakkie?

Guest Latent Blue
Posted

post-43150-1371308276,5105.jpg
Guest Latent Blue
Posted

Another doppelganger???

9 active posts and knows that big h is eccentric....???

Posted (edited)

Newbie is big h no doubt

Edit..thinking again oom would not say "sakkie de kock"...is a second profile though

Edited by Stretch
Posted

Hey Bogus! This is a ridiculous thread, deserves to be Hijacked. What did you do with the Titus Frame?

Heya Zap man.... i cut it up even further.... Using some of the tubes as templates to make molds :w00t:

Guest
This topic is now closed to further replies.
Settings My Forum Content My Followed Content Forum Settings Ad Messages My Ads My Favourites My Saved Alerts My Pay Deals Help Logout