Dissapointed CWC

hagar

@Hagar: my weskus vriend...dis vrydag...soek jy rede om te begin drink... :clap:

hey ja man hoe gaan dit was lank las hier op die hub laat die manne net so bietjie stress voor die naweek hulle is almal te ernstig !!!

• Replies 82
  • Created
  • Last Reply

I got a R100 off voucher in my bag from Take a Lot.  

Thanks mate, checked now, just saved a hundred bucks.

hey ja man hoe gaan dit was lank las hier op die hub laat die manne net so bietjie stress voor die naweek hulle is almal te ernstig !!!

dink hulle moet maar vir MAZZTAZZ terug kry om hulle wakker te hou  :thumbup:  glo nie hulle sal weet wie dit was nie  :w00t:

hahaha...ja die goeie ou dae toe jy nog n Spez gery het :clap:

ja ry hom nog net te min meer op die MTB in die bosse !!!

dink hulle moet maar vir MAZZTAZZ terug kry om hulle wakker te hou  :thumbup:  glo nie hulle sal weet wie dit was nie  :w00t:

ja lyk my almal is op stres pille deesdae...die ou dae kon 'n man nog sports aanvang sonder dat jy geban word :whistling:

ja ry hom nog net te min meer op die MTB in die bosse !!!

hel lyk my julle neuk nou almal bosse toe...wat gebeur daar... :clap:

I bough a lotto ticket a couple of weeks ago

Cant find it anywhere but when i checked the results this week, I got very excited as I am sure I picked the same numbers, well not all of them but at least 3 or 4.

Phoned the lotto people, they wont honour my ticket!

I will never support them again

:thumbdown:

I picked up a lotto ticket  with 4 numbers a couple of weeks ago, bought round of drinks with the winnings  :thumbup:

I picked up a lotto ticket  with 4 numbers a couple of weeks ago, bought round of drinks with the winnings  :thumbup:

hey scotty howzit mate you still on the bike ????

every once in a while one gets an oversized tool up your bottom bracket.

that's wot they do, you must learn to enjoy it.

Thats their way of a getting to drive a nice car

Bear in mind that the cashier cashes up at the end of the day. The money in the till must equal the value of the sales. The cashier needs that voucher to justify why the till is 15% short.

Archived