Fietsryers se veiligheid tel nie,dis geld wat tel

Call Me Crazy

CryAngry Soos op NEWS24

Die dubbele silwermedalje-wenner Juan van Heerden se fietsry-seisoen is iets van die verlede nadat hy gister ernstig beseer is tydens een van minstens drie chaotiese ongelukke in die Bakwena-fietswedren.<?:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Sowat 4 000 ryers van regoor die land, sowel as enkele Europe?rs, het aan die wedren noord van <?:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />Pretoria deelgeneem.

Van Heerden (20), wat twee silwermedaljes op vanjaar se junior Statebondspele gewen het, het sy elmboog, nek- en rugwerwels beseer toe hy bo-oor sy fiets se handvatsel op sy rug geval het.

?n Mederyer se voet het aan ?n kegel in die pad gehaak. Hy het met Van Heerden kontak gemaak terwyl hulle teen sowat 70 km/h op die eindstreep afgejaag het. Die ongeluk was sowat 300 m van die eindstreep.

?n Groep ryers het ook tydens die veterane-wedren gebots toe een teen ?n staalheining vasgery het.

Mnr. Bart Harmse, ?n beampte, is kort daarna raakgery toe hy die ryers oor di? ongeluk wou waarsku.

Hy het vier ligamente in sy knie geskeur en sukkel met rugpyn.

Minstens tien ryers is by die Mon-tana-hospitaal se ongevalle-afdeling behandel vir onder meer gebreekte kakebene, sleutelbene, ?n vergruisde bladbeen, verlore tande en werwelbeserings.

Baie snywonde moes ook behandel word. Tientalle ander ryers het op die toneel noodhulp gekry.

Mnr. Zoon Cronj?, Van Heerden se spanbestuurder, het ges? Van Heerden sou waarskynlik die wedren gewen het.

?Hy het die hele seisoen vir aanstaande naweek se 94.7-fietswedren gewerk. Juan het dit regtig nodig gehad om vandag (gister) en die 94.7 te wen. En dis op die nippertjie van hom ontneem. Dis nie ?n lekker manier om ?n seisoen af te sluit nie.

?Dit was soos ?n sl*gveld. Juan se fiets is heeltemal verfrommel.

?In wedrenne soos die Tour de France word daar ten minste vir die laaste 2 km staalheinings gepak. In die Bakwena is kegels gebruik.

?Dis gevaarlik, want die wind kan dit omwaai en die agterste ryers kan dit nie sien nie.

?Die kegels is ook op ?n onpraktiese manier gepak. Die ryers ry die heeltyd op ?n bre? pad en dan is daar skielik ?n vernouing waar hulle almal moet in. Dit was soos ?n drukgang.

?Kegels het al baie probleme by vorige wedrenne veroorsaak. Die organiseerders weet dis ?n probleem, maar die fietsryers se veiligheid is nie meer van belang nie. Dis geld wat tel,? het Cronj? ges?.

Mnr. Koos van Tonder, ?n skeidsregter van Fietsry Suid-Afrika, meen die kegels was onnodig. ?Maar staalheinings sou nie noodwendig die ongeluk verhoed nie. Teen die spoed wat die ryers in daardie stadium ry, kan enigiets ?n ongeluk veroorsaak

• Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

As almal weet die is gevaarlik hoekom doen die spanne nie iets voor die wedren nie? Booikot die wedren as jy moet en dan maak jy 'n sterker punt.

Have to agree with Mampara on that one,

Every team is obliged to check out the finish and familiarise themselves and their riders on how the race finishes.

That's Basic 101 when you do the Team Managers course.

So if they checked it out, and were happy enough with the finish at the start, why complain bitterly at the finish when your rider/s crash at the finish???

You should have made suggestions before the race then started!!!! IMHO of course

Mampara.....

Dit is nie so maklik nie.  Ons as fietsryers VERTROU dat die organiseerders die pad so veilig as moontlik sal maak...........

En hulle doen nie.

Ek het die ongeluk met Mnr. Harmse gesien gebeur.......NIKS LEKKER NIE!!  Mnr Harmse het ingeloop in die pad in, sonder om links of regs te kyk.......en die fietsryers het nou nie juis die ongeluks toneel vermy nie....miskien gekyk hoe naby hulle kom verby sleep..

Op die kegel ding.....

HOE DEL HEL PAK JY KEGELS OP SO MANIER?????????????????????????20061113_000351_DSC06395.JPG

20061113_000428_DSC06396.JPG

Sorry about the bad quality.......this was taken from the bridge....

Everyone can clearly see that there is a disaster coming up!!!

On the other hand, the team sitting in front should have warned the riders.........

The riders at the back could not see SH!T!! 

The thin white line?

The one we should not cross?

300m before the finish, I think each pro team should have their train running for their sprinter?

Hope the injuries heal fast!

I fully agree with what Spinnekop states, however I must mention I questioned the cones issue and as stated on the other posting The @##$$%^ on the Golf cart was more worried about the sponsors banners other than removing the cones. How do you place these cones on the road at least a 1/2 meter of the white line, then suddenly onto the white line at a 90 degree placement check the photos. Further towrads the finish you do the same with the barriers that has several riders smash into them.

The CSA official was NOT warning riders about the accident he was actually placing more personnel on the road to wave the riders down thus creating more of a danger to all on the rode.

Just my 5 cents worth ... Like Skinny said, 300m to the finish ... why does leadout guys sitting to the edge ... i see 2 lanes clear .. come on guys ... u suppose to "PRO's" even the leaders should have taken cognise of the cones going to cause problems ....

Also with CSA .. is there no "safety" officer that should have seen this problem at the finish; and rectified the problem well in advance?

Klapperknop you clearly don't understand pro racing. To just put it into perspective' date=' the wind is coming from the right. For a team to go and work it's butt off on the right of the picture would give other teams a free ride to the finish. Riding on the left of the picture allows only their designated sprinter protection from the wind. This is standard racing, everyone who has ever raced competitively should expect this, especially the people who officiate every weekend.[/quote']

Manbat, I do understand racing as a whole and yes, I know where the wind was coming from. However, 300-500m from the finish line and as the leading guys you see cones endangering the whole bunch ... I suppose as a PRO you rather bring the entire bunch down causing a crash than preventing it? ... good logic you have!

Van Heerden (20)' date=' wat twee silwermedaljes op vanjaar se junior Statebondspele gewen het, het sy elmboog, nek- en rugwerwels beseer toe hy bo-oor sy fiets se handvatsel op sy rug geval het.

[/quote']

This guy (Wilhelm de Swardt) seriously needs to get his facts straignt. Junior Commonwealth Games (where Juan won the medals) was two years ago. How can you be a journalist if you make a mistake in every article you write. Beeld should rather get someone like Bradley Smith who atleast knows what's going on in the sport. Remember lastyear when Herman Fouche won the Amashova and he put a big article in the beeld about "Herman Marx" Winning the Amashova.

[quote name=KlapperKnop

Manbat' date=' I do understand racing as a whole and yes, I know where the wind was coming from. However, 300-500m from the finish line and as the leading guys you see cones endangering the whole bunch ... I suppose as a PRO you rather bring the entire bunch down causing a crash than preventing it? ... good logic you have!
[/quote]

Klapperknop.....Don't go there.....the cones was not thought through.........the guy sitting in front of that bunch has his balls in a sling, Eyes bulging, HR at 210, Legs burning, lungs gasping for air.....HE DOES NOT GIVE A FLYING (*)_*#&)(*!@ ABOUT THE OTHER RIDERS IN THE BUNCH......He just wants to get over the line.....there is not time to point out the danger......you are just sitting there.....in the gutter....

The cones should have been packed in a way that brings the riders gradually into the line and over the mats.  NOT 90 degrees......PUNT.

die fietsryers se veiligheid is nie meer van belang nie. Dis geld wat tel' date='? het Cronj? ges?.

Mnr. Koos van Tonder, ?n skeidsregter van Fietsry Suid-Afrika, meen die kegels was onnodig. ?Maar staalheinings sou nie noodwendig die ongeluk verhoed nie. Teen die spoed wat die ryers in daardie stadium ry, kan enigiets ?n ongeluk veroorsaak [/quote'] Zoon, Please explain how "dis geld wat tel" is related to the safety issue in this situation???

Yup....agree on that one Klapperknop. 

But then again....racing as a "pro", you know the dangers and exept them....the good with the bad.  It is dangerous.