*&%$^& Taxi

Cois

CSX356GP

Enige iemand wat kan help.  Die *%$^& taxi het my 3 keer van die pad afgedruk.  Die 3de keer het ek my m**r gepluk.

So bietjie op hom geskree.  Waar kan die die persoon gaan aangee?  Enige raad...

• Replies 33
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jy kan dit by die polisie of die verkeer afdeling gaan rapporteer, maar of die korrupte spul iets aan hulle "comrade" sal doen, weet ek nie. Hulle is untouchable en die polisie is useless...

Angry Dit is waar, die polisie doen niks nee, die bester is maar om jou water bottel leeg te maak op sy venster, maak seker daar is lekker taai stroop in die bottel Wink

You could always lay a charge of assault with a deadly weapon.  Insist that a case be opened and hound the police until they follow up.

Guys Guys Guys ...... please do NOT take any action, you might get some flak from esteemed members of this Forum and before you know it this thread closed down !!!!  So please think about what you are saying before you suggest an illegal course of action and whatever you do, please do not follow this man and beat the cr*p out of him.

Ek het skoon vergeet van my water bottel.  Angry En daar is so lekker rooi Energade in die bottel.  Het gedink om my pomp te neem en sy lig uit te slaan, maar ek is een van die ouens wat ges? het ek sal smile maar die evil deel het vandag oorgeneem

Contract the six thugs who beat up the Oupa..... I am sure they will do it for free just to get their next tostesterone fix!!!!!!

A other bloke pushed me of the road.  Then he pulled into his driveway and laughed at me while I was picking my bike up.  Best of all I know where he resides.  Anyone wanna join me in beating the crap out of him.  Its in Pretoria, Meyerspark

Los die Taxi's uit! Die bliksem sit dalk met 'n AK47 op sy skoot en sal nie huiwer om jou dood te skiet net om te sien hoe jou gesig lyk as jy die teer tref nie. Vir die f.kken goed is mens se lewe niks werd nie.. Hy sal jou vrekskiet en dan nog jou fiets in die taxi laai en bo-oor jou ry net om seker te maak jy is dood...

Soois,

Bestel en betaal vir drie vragte beton en gee duidelike instruksie hulle moet dit in die driveway dump.

I am not a fortuneteller but even I could have predicted that. Taxis and BMW drivers have the same mentality. I heard from close scources that it is a great worry at the BMW factory in Rosslyn as well as in Germany and they will attempt to rectify and build their image by supplying every BMW owner with free Ritalin for the rest of their lives.

Everytime I see one of these taxi Censored swerve infront of me I just think to myself...Shame this guy works 12 hour shifts a day for R1000 a month...would'nt I also be grumpy..LOL