Stretch Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 Happy Mondays - The Boys Are Back In Town used to love the mondays!
shimano 105 Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 Worthy is the Lamb by Hillsong...............awesome!!
Mudsimus Posted April 19, 2010 Posted April 19, 2010 Snow Patrol - Run " target="_blank" rel="no follow">Â
Bos Posted April 21, 2010 Posted April 21, 2010 DIE ENGELS MANNE HOEF NIE TE BOTHER NIE...  DIE MANNETJIE Woorde: JAN POHLMusiek: JAN POHL; verwerk: DIRKIE DE VILLIERS Daar onder in die vlei stap 'n mannetjie;hy is so klein en so skraal.Hy swaai 'n ou klein koffiekannetjieen stap na sy werk vir die honderdste maal.Langs die bome en blink watervoresing hy so ver as hy gaan,want gister is 'n baba gebore,en hy is die vader daarvan.Sy naam is Bart Kasper de Kompaan;hy dink aan 'n naam vir sy seun.Freek Jasper en Sarel kan dalk gaan,maar Gotliep Antonie staan hom beter aan.Ongelukkig verwag sy ou vaderdat die kind na sy oupa moet heet:Jan Donderdag van Gorrelberg van Stadenen daarby Kasparus Bart Keet.   Haha, Ek het wakker geword me die song in my kop!, my pa het dit gesing toe ek nog n Laaitie was, en toe google ek dit! haha, awsome!!Afrikaans jou lekke ding.
RudoJ Posted April 22, 2010 Posted April 22, 2010 Strange as it may sound at the moment it's Telephone by Lady Gaga
Recommended Posts
JohnnyReggae
Blue Blue Blue - New Joke
Mudsimus
Jimmy eat world - Hear you me
Mudsimus
Jeff Buckley - Lover you should have
Bos
Â
Woorde: JAN POHL
Musiek: JAN POHL; verwerk: DIRKIE DE VILLIERS
Â
Daar onder in die vlei stap 'n mannetjie;
hy is so klein en so skraal.
Hy swaai 'n ou klein koffiekannetjie
en stap na sy werk vir die honderdste maal.
Langs die bome en blink watervore
sing hy so ver as hy gaan,
want gister is 'n baba gebore,
en hy is die vader daarvan.
Sy naam is Bart Kasper de Kompaan;
hy dink aan 'n naam vir sy seun.
Freek Jasper en Sarel kan dalk gaan,
maar Gotliep Antonie staan hom beter aan.
Ongelukkig verwag sy ou vader
dat die kind na sy oupa moet heet:
Jan Donderdag van Gorrelberg van Staden
en daarby Kasparus Bart Keet.
Mudsimus
Jimmy eat world - Sweetness
JohnnyReggae
Public Image Limited - Chant
RudoJ
Strange as it may sound at the moment it's Telephone by Lady Gaga
JohnnyReggae
Virgin Prunes - Rhetoric