Bike Carriers

FanieFiets

I'm sure you can get the Thule 951 system for about R2500' date=' racks and carrier? [/quote']

Het jy 'n link dat ek kan sien hoe hy lyk? thule se website time die heeltyd uit....

the proride roof rack is R1300 and there's a cheaper one for about R600 odd that also goes on the roof rack - most racks are around R1800 depending on the car.

nice theing about the roof one is that if you carry the bike often its just a matter of putting the bike on the car' date=' no more getting the rack out of the garage, fiiting it to the car, then bungee cords etc to attach the bike....

[/quote']

Ek bly in 'n komplek en die garage se deur is ver van my parking bay af.......die roofrack een gaan nie lekker werk nie. Behalwe as ek 'n kiddies driewiel koop maar dit gaan natuulik weer nie so vinnig wees by die funrides nie.

Faantjie, stop jou akkies, ry met jou blerrie bike na die races. Moet ook nie so met die ou toppie baklei.

Ek gaan jou pa vertel jy het niks respek vir ou mense.

Dankie POPS gee die laaitie GAS!!!!!!se vir sy Pa!!!!! Koop daai Bene Faan hulle werk en lyk naais!!!!!!

popeye - ons almal het nie jou superpowers nie....as ek races toe moet ry sal die X-groep van die kort roete my wen.

C50- het 'n bakkie met 'n matras agterin gehad toe ek op universiteit was....lekkerste tyd van my lewe!

hagar - jy kan bikemax se website check. Hulle verkoop dit.

Holdfast bootrack works well on a sedan, but a mate of mine has been unable to use the rack on his C-class hatchback as the pressure points seem to be looking for trouble. Also, a car with fairly 'soft' panelling will be damaged.

A problem is that when you have loaded the car's boot, strapped on the rack & loaded the bikes (I often carry 3) it's a &*(^ ing hassle to  'quickly' get something out of the boot...

The racks do tend to scuff slightly on the pressure points, but I have been able to manage it by polishing the scuffs away.

A strapon - once properly fastened - is very stable during travel, but we have (somehow) managed to lose a pedal travelling from Jhb to PE. The rack also has an obvious 'drag' effect, but not as bad as that of roofracks'.

Not 1st prize, but it works.

Where would the best place in CT be to purchase dem Saris Bones?

not sure about "best" but I did see them at cyclelab westlake for around R1500 or so.

was thinking of getting one for he MINI but I read reports abut it denting the top of the bumper !

they look cool ats the important Tongue

Thanks vir die info . ek sal bietjie moet uit check ek hou nie van die dents stories nie . maak my net bietjie skrikerig . Ek het n ou model wat ek gebruik maar as ek meer as een fiets opsit dan is dit nie so lekker nie. ek sal maar na die goed moet kyk . Laas jaar wou sweetie my een van daai box goed koop daar by die expo . Sy verjaar weer volgende week vrydag en miskien kan sy my dan iets koop vir haar verjaarsdag . Sal moet mooi praat ek is al diep inne skuld by haar WinkWink moet nou met die lyf begin afbetaal

Ek het nou een van die franse karre sal die ding oppie dak pas . Ek wil nie die ding met gutter bolts moet vasmaak nie!!