Man with no name Posted March 18, 2007 Posted March 18, 2007 Photo Fairy' date=' very very cooooool pics thanx Bleksim I was suffering at the end MWNN lekke pics aswell, veral die TCS girls wat so "Gutter Gooi" en BAIE geluk met daai tyd van jou....... DJy is my Kroon[/quote'] Thanks bud! Is jy reg v d Panorama toer?
Man with no name Posted March 19, 2007 Posted March 19, 2007 Just a quick reminder to all that PF updated last night with a number of new pics (think there may be one or two duplications. Please see above.
Psycho Posted March 19, 2007 Posted March 19, 2007 Photo Fairy' date=' very very cooooool pics thanx Bleksim I was suffering at the end MWNN lekke pics aswell, veral die TCS girls wat so "Gutter Gooi" en BAIE geluk met daai tyd van jou....... DJy is my Kroon[/quote'] Thanks bud! Is jy reg v d Panorama toer? NEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jy sien dan ek verloor klaar so baie tyd met die trip om die Zenn Klippie inni Kaap, hoe laaaaank wil jy nou vir my wag by die Einde????
nochain Posted March 19, 2007 Posted March 19, 2007 MWNN ,wat van die foto van daai bok wat die kaas maak wat Copman so baie van gehou het!!
Man with no name Posted March 19, 2007 Posted March 19, 2007 Nochain, die sensitiewe lesers op die HUB (lyk my daar is n paar vandag) sal dalk beide die horing en die ..... kom ons se maar agterkant te offensive vind. Nevertheless, hier is iets wat jou seker kind memories gee, so lekker ou blouetjie:
Man with no name Posted March 19, 2007 Posted March 19, 2007 Photo Fairy' date=' very very cooooool pics thanx Bleksim I was suffering at the end MWNN lekke pics aswell, veral die TCS girls wat so "Gutter Gooi" en BAIE geluk met daai tyd van jou....... DJy is my Kroon[/quote'] Thanks bud! Is jy reg v d Panorama toer? NEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jy sien dan ek verloor klaar so baie tyd met die trip om die Zenn Klippie inni Kaap, hoe laaaaank wil jy nou vir my wag by die Einde???? Kom Psycho, vir oulaas, wat se jy......
Beee Posted March 19, 2007 Posted March 19, 2007 Yuuuuuuuuhhhhhuuuummmmmyyyyy!!!!!! post nou net 'n stukkie vars brood dan is die prentjie complete!!!
dudet Posted March 19, 2007 Posted March 19, 2007 Nochain: next time gaan soek ons die soetmelk kaas plaas.............
Man with no name Posted March 19, 2007 Posted March 19, 2007 Daai kaas was net wat die prawns nodig gehad het!!!
Beee Posted March 19, 2007 Posted March 19, 2007 Dudet - julle moet net bietje kultuuur aanleer man!!!! MWNN - jip - ek kan nogsteeds nie glo julle het so baie prawns ge?t na al daai kaas nie!!!
dudet Posted March 20, 2007 Posted March 20, 2007 Kultuur??? Ek dog om ballet te kyk is genoeg kultuur.....damn.
AndreZA Posted March 20, 2007 Posted March 20, 2007 Kultuur??? Ek dog om ballet te kyk is genoeg kultuur.....damn. Moenie "kultuur" en "gay" op mix nie. Bv: Dit is 'n boer se kultuur om sy loop op te neem en te baklei vir volk en vaderland, nie om balet toe te gaan nie.
Jokerman Posted March 20, 2007 Posted March 20, 2007 Hmmmmmmmm, se die een met die pink Barney dinosure Avatar
Recommended Posts