Jump to content

HUB meltdown .....


davetapson
 Share

Recommended Posts

Dudes, you got to lighten up. Don't take it so damn seriously...

 

If some eejit wants to say something stoopid, ignore it. If you don't, the only eejit is you and your blood pessure.

 

Control? WTF for? Go live in Australia if you need someone to limit your every waking move.

Link to comment
Share on other sites

Dudes, you got to lighten up. Don't take it so damn seriously...

 

If some eejit wants to say something stoopid, ignore it. If you don't, the only eejit is you and your blood pessure.

 

Control? WTF for? Go live in Australia if you need someone to limit your every waking move.

 

Crikey, Dave, you've dug this old thread up! :o :lol:

Link to comment
Share on other sites

Wow dude, you're almost a year late with your comment...when you got something to say you got something to say I guess...hahaha

Link to comment
Share on other sites

Guest agteros

Wow dude, you're almost a year late with your comment...when you got something to say you got something to say I guess...hahaha

 

... and when somebody stars a new thread on a topic already hacked to death, that ain't good either ...

 

So, what are the criteria for digging up old topics vs starting new ones?

Link to comment
Share on other sites

Uh Oh!

 

 

:clap: , a blast from the past, there seem to be a lot of these popping up. Somehow dates dont mean much

Link to comment
Share on other sites

Sad to think when this thread started, Mark Stockton was still around.

 

That's true. I thought about him on January 1. A year ago on that day, he, Bat8 and I hit NF for a ride. Great day.

Link to comment
Share on other sites

I prefer freedom of expression. Even here on da Hub.

I prefer one taking personal responsibility for one's actions (or comments in this cyber space).

Of course, extreme scenarios need some leadership from the Hub moderator and administrator.

 

For too long has this society been clamped up with oppression.

Bring your voice. It is just your opinion.

Nothing more. Nothing less.

Link to comment
Share on other sites

... and when somebody stars a new thread on a topic already hacked to death, that ain't good either ...

 

So, what are the criteria for digging up old topics vs starting new ones?

 

Always an issue, cuz new people arrive on the hub, you discover you have problems now that other people struggled with last year.

 

What I always do, do a basic search and if nothing is aparent start a new thread, and if really needed I'll link in the old thread.

Link to comment
Share on other sites

I have no idea why - but Dave Tapson just reminded me of a line from Mr. Adams:

 

"The storm had now definitely abated, and what thunder there was now grumbled over more distant hills, like a man saying "And another thing…" twenty minutes after admitting he's lost the argument."

 

:P

 

Figure I should have a read through that trilogy in five parts again...

Link to comment
Share on other sites

where is canaris ?

 

anyone have contact with him, or is he spying on a russian chess player ?

 

Chatted to him a bit before Xmas. Was supposed to hook up for a ride, but then December got turned upside-down.

Link to comment
Share on other sites

Me thinks the time has come for another Hub ride at Groenies so that senior hubbers can discuss this problem over mud and beer,

 

<DIV> </DIV>

 

<DIV>Seriously, topics to aviod are</DIV>

 

<DIV> </DIV>

 

<DIV>Doping (especially when another hubber has been bust)</DIV>

 

<DIV> </DIV>

 

<DIV>Pics of nekkid ladies (unless it is on the Ladies and bikes thread)</DIV>

 

<DIV> </DIV>

 

<DIV>BigH.</DIV>

 

<DIV> </DIV>

 

<DIV>The contested history of South Africa, especially if you are on the loosing side (oops controverial already)</DIV>

 

<DIV> </DIV>

 

<DIV>the price of everything and the value of anything (the Joburgers are very sensitive about these things.  Normally the response is "it is my F___ing money and I will spend it on what I like"</DIV>

 

<DIV> </DIV>

 

<DIV>Sexual orientation (Western Cape is a bit sensitive about this one, for some reason that I cannot fathom)</DIV>

 

<DIV> </DIV>

 

<DIV>Animals getting hurt (unless the animal is a human, then it is a free for all with pics).</DIV>

 

<DIV> </DIV>

 

<DIV>Religion.  But that is kinda obvious.  Generally accepted, there is a life force, some worship it and call it God other don't lets not go further than that.</DIV>

 

<DIV> </DIV>

 

 

<DIV>I hope this provides a meltdown indicator for others.<img src="https://assets.bikehub.co.za/legacy_images/smilies/smiley2.gif" height="17" width="17" border="0" align="absmiddle" alt="Wink" /></DIV>

Edited by The Drongo
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

Settings My Forum Content My Followed Content Forum Settings Ad Messages My Ads My Favourites My Saved Alerts My Pay Deals Help Logout