22,23 & 24 Sept = Unofficial Training Camp = Cape

hahaha! Sleepless nights huh? Shame...Niks wat 'n paar slaap pilletjies nie kan uitsort nieWink

O...en ek steel gewoonlik die komberse hoor? So jy beter lekker dik, warm pajama'tjies aantrek bed toe!LOL

• Replies 49
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ek mag dalk in wees....sal die kalender check

Hang ook af hoe ek voel op die fiets want ek het amper geVREK by Eselfontein!

Faan, jou hond, nou try jy al die hubber chicks.

Nellie, Oom popeye sal met die laaitie se pa gaan praat..

Okei, ek het ook ons AVE. SPOED aangepas sodat ons Maruis gelukkig kan hou. Maar, ons gaan nog steeds nie jaag, dis nie 'n liga race en julle liga donners gedra julle.

Ons funriders sal die trippies se reels bepaal. En as dit effens te stadig is sit julle in julle 53 x 11 en klim saam teen die berge.

Hierdie ou ooms wat al so lank al getroud is kan mos so lank weg van die huis af bly soos hulle wil. Hulle vroue wens eintlik dat hulle net hulle se bicycles wil vat en gaan ry.   Wink

Oom, ek sal moet kyk watter dae ek sal kan join. Dit is nou as ek nie alleen wil slaap nie.  Wink

Ek sal maar daai drie dae my eie kamp hier in Stellenbosch hou...ek moet in die tyd die uithouvermoee op die bergfiets bietjie opbou...Seweweekspoort kom nou vinnig nader!

Ooh' date=' just got my New League Number la la la, I'm 124!! Hope ther eis not 124 SV's, that's a bit much..
[/quote']

I?m ?SV ? 1?, oi all that pressure!!ShockedShockedShocked

ek sal dalk die sat kan saamgaan - die baas van die huis se verjaarsdagnaweek!! so sal seker moet punte koop res van die naweek

dit is nou as julle vir my bo-op bainskloof gaan wag
BMC Fan2007-09-11 02:25:56

Lucky you Orca, how did you manage that? I saw "A1" this weekend at the Esselsfontein Mtb race, lucky bugger!

Marius, I think 28 to 29km/hr is more like what you can expect for 4 passes.

I have done three this past month and that's we have been able to achieve. OK maybe it is just that it was a taning ride and the rest had to wait for me on the climbs. I even got a little push on one of the smaller bumps from onof the btter ridrs on the group.

OK I may be slow, but I am getting there.

Oh ys there also always seems to be a block wind from the dam to Helshoogte. Not pretty at all.

This sunday I just sat slip and still nearly died trying to hang on.

32km/hr; Ha you go boy, do the ride and show me the money.

thx Dick, I was just kidding about the speed, dunno how ppl can ride to be in a certain speed, I ride with Power and HR, I never even look at what speed I'm doing untill I download the file onto my computer. But thx for the heads up!

So.. whats happening with the training camp? I've decided to ditch K2C and rather spend a few days in the saddle getting some quality riding time in..

Fan, I will do the arrangements.

I'm going to post a new topic and a e-mail to find out the response and who is keen on doing something.

Also give everyone the change to SUGGEST changes.

This needs to be finilized by tommorow afternoon so that everyone knows exacactly whats going to happened

sorry Faan, my dogter bly die naweek in Stellies koshuis, sy is besig met eksamen, Ek belowe jou, as ons daar verby ry sal ek haar vra om vir jou deur die koshuis venster te waai.