The weather is turning on the Gecko riders

Brakkies Sport Fotos

yeah popeye - get it right man!

BTW i am too fast for this race!

See ya'll next week, ladies i will be available to sign your secret diaries if you so wish

nee, nie D.. Faan moet nou begin ry waar hy geseed is. Hy moet daar gaan duknek skiet.

Ek gaan by E of F ry, (SAAM MET NELLIE !!!). Julle moes haar verlede naweek gehelp het in die boschendal race, maar toe gaan daai blou train narre en drop haar soos 'n warm patat.

Ek sal dit nooit doen. Ek gaan check vir daai kapoen orbea...en vir haar met haar ORANJA BLANJA BLOU partytjie pakkie :-)popeye2007-09-28 07:02:01

Don't worry, I'll also be there...I hear you are very strong on the flats, sweeeeet, if you see me go off the back please pace me back!!!!Thumbs%20Up

hey too hot, if you're so fast come pull with in the M group. we need a few extra people to help us out from the pits of M.

Am I going to be on my own in SV??Cry

Nope - I will be there - I want to see how Foe Fighter enjoys his first league ride Big%20smile

OOO, more fresh meat, like lambs to the slaughter!!!Evil%20Smile Nice, I know of quite a few ppl riding SV?s for the first time Sunday...damn that?s so cool, gonna make my position in the SV Bunch look so much betterLOLWink ey Velouria??<?:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

OOO' date=' more fresh meat, like lambs to the slaughter!!!Evil%20Smile Nice, I know of quite a few ppl riding SV?s for the first time Sunday...damn that?s so cool, gonna make my position in the SV Bunch look so much betterLOLWink ey Velouria??<?:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

[/quote']

or worse LOL

OOO' date=' more fresh meat, like lambs to the slaughter!!!Evil%20Smile Nice, I know of quite a few ppl riding SV?s for the first time Sunday...damn that?s so cool, gonna make my position in the SV Bunch look so much betterLOLWink ey Velouria??<?:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

[/quote']

or worse LOL

thx Coach!Ouch

I was also hoping that all the new guys would make me look good. I know if Fatty was there he would make them sit and the back and not say a word.

Spring league is usually a disaster for me, so lets hope this year is a little different.

Ek gaan by E of F ry' date=' (SAAM MET NELLIE !!!). Julle moes haar verlede naweek gehelp het in die boschendal race, maar toe gaan daai blou train narre en drop haar soos 'n warm patat.

Ek sal dit nooit doen. Ek gaan check vir daai kapoen orbea...en vir haar met haar ORANJA BLANJA BLOU partytjie pakkie :-)[/quote']

Grrrrr...ai tog...hoekom het ek di? nie vroe?r gelees nie...het nou al klaar met my ma gebargain dat ek hierdie naweek by die huis sal blyCryCryCry

Pops....HugHugHug

Haha...maar dis deesdae 'n hopeless case om vir my te probeer help in 'n groep bly (wel...die vinniges inelkgevalEmbarrassed)...hulle drop my vroeg vroeg.

Maar okay...ek dink ek het laas Sondag 13km langer gehou as wat ek verwag het, so dis als cool.Embarrassed