• Replies 48
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Snaaks dat sy nog nie op was nie...

Ek sien sy was lank laas op die hub gewees 'Last Visi: 23 Nov 2006 at 8:54pm'

Mmmm, dink dit sal gou verander!Big%20smile

As ek reg onthou toe sy laas op was' date=' was sy toe ook die main topic.

[/quote']

Jy is 100% korrek sy het net haar mening gelig en toe is sy weg!Confused

Dalk is sy bang om weer haar mening te lig. Dan kry ons weer 10 pages (hoeveel dit ookal presies was) feedback daaroor. 

Dalk is sy bang om weer haar mening te lig. Dan kry ons weer 10 pages (hoeveel dit ookal presies was) feedback daaroor. 

Het nou net gekyk, sy het die topic begin en dit het op 16 bladsye ge-eindig en sy het nie een keer gereply nie. HeheheheheLOL

Crux are you asking or stirring?? :) 

Stirring as usual.

Grapkas you should have followed Cherry's advice, but once again your mouth runs off.

wow praat almal direk met haar...so sy is nie net goeie fietsryer wat al die breaks cover nie maar ook super bekend....

okei okei grap net!!!!!!!!!!

Is mouthy and stirring a common TCS thing ??? vra maar net.
goofs2007-02-27 14:19:44

I suppose as moaning is a common goofs thing is!  Ek se maar net.

o heeltemal van die topic af.....ja man with no name...die fiets het bietjie swart gelyk...dieregte swart een is in vir service soek moes oefen op die old trusty steed

goofs.....my innige simpatie vir jou

wow praat almal direk met haar...so sy is nie net goeie fietsryer wat al die breaks cover nie maar ook super bekend....

okei okei grap net!!!!!!!!!!

Maybe if you go back to school to learn how to read, a lot of things will be cleared up for you? 

Sorry guys for being so slow to respond to the thread.....you must remember I'm blond and we will have to blame that for the reason I am only responding nowWink

I am not going to say or defend my article in any way as I think facts don't lie and no one was treated unfairly!!

What I would say is thanks to all the hubbers for the interest you show in woman cycling....You do a lot in helping our cause to give advertising to our sport and get people interested.....I hope you will follow the ladies racing so closely as you have done thus far for the rest of the season....

O ja, en ek sal meer gereeld vir julle kom kuier hier op die hub in die toekoms....Cool